Quote from Guest on 5 December 2009, 09:49Hej. Har tänkt att inhandla en racer, har fastnat för Scott CR1 Comp och Nishiki Competition Carbon. Jag kan inte så mycket om cyklar så jag behöver få lite råd vilken av dessa jag skall välja. Jag har inte cyklat så mycket ( Vätternrundan) men ska försök
Hej. Har tänkt att inhandla en racer, har fastnat för Scott CR1 Comp och Nishiki Competition Carbon. Jag kan inte så mycket om cyklar så jag behöver få lite råd vilken av dessa jag skall välja. Jag har inte cyklat så mycket ( Vätternrundan) men ska försök
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 09:59Scott!
Scott!
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 13:55Jag har inte ägt nåndera men hört att flest är nöjda med CR1, om inget annat verkar det som att den behålls längre än Nishiki´n iaf.
Jag har inte ägt nåndera men hört att flest är nöjda med CR1, om inget annat verkar det som att den behålls längre än Nishiki´n iaf.
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 14:47(hv) SCOTT (t+)
(hv) SCOTT (t+)
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 22:01Scott (L)
Scott (L)
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 17:19scott
scott
Quote from Charlotte Skoglund on 7 December 2009, 17:23nu virvlar scotten så det är nog dax att ducka 🙂
Men jag sjunger med i kören ....scott
nu virvlar scotten så det är nog dax att ducka 🙂
Men jag sjunger med i kören ....scott
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 17:56Jag kom på den här gamla tråden. Kan vara värt att kolla innan man väljer cykel (H) http://www.cykelklubben.se/cykelklubben/blog/blog_read.asp?UserID=4831&BlogItem=15999
Jag kom på den här gamla tråden. Kan vara värt att kolla innan man väljer cykel (H) http://www.cykelklubben.se/cykelklubben/blog/blog_read.asp?UserID=4831&BlogItem=15999
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 11:55CR1 är en mycket bra cykel, men du får betala en del för märket naturligtvis. Förmodligen hittar du bättre spec med samma eller lägre pris i tyskland, tex Stevens.
CR1 är en mycket bra cykel, men du får betala en del för märket naturligtvis. Förmodligen hittar du bättre spec med samma eller lägre pris i tyskland, tex Stevens.
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 12:46Jag hade nog valt en scott
Jag hade nog valt en scott