Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 15:54Scotten är väl bra, men det är inget fel på Nishikin ....
Scotten är väl bra, men det är inget fel på Nishikin ....
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 15:58Övervikt för Scott hittills, men inte mycket till motiveringar.
Varför är den ena eller andra bättre eller sämre?
Övervikt för Scott hittills, men inte mycket till motiveringar.
Varför är den ena eller andra bättre eller sämre?
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 16:27Vet inte,kanske att man kan se en scott i touren men inte en nishiki?Nichiki är säkert lika bra ,har för mig att den oxå är ganska lätt presic som scotten.Kanske roligare att ha ett par mavic fälgar istället för lite?
Scotts ram har väll fått ganska bra
Vet inte,kanske att man kan se en scott i touren men inte en nishiki?Nichiki är säkert lika bra ,har för mig att den oxå är ganska lätt presic som scotten.Kanske roligare att ha ett par mavic fälgar istället för lite?
Scotts ram har väll fått ganska bra
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 17:40jag har en cr1 pro 2009a
jag är mkt nöjd med den! cr1 ramarna är ju bättre än dom flesta i prisklassen vad jag har förstått!
ksyrium elite hjulen är bra för mig som väger 97kg
jag har en cr1 pro 2009a
jag är mkt nöjd med den! cr1 ramarna är ju bättre än dom flesta i prisklassen vad jag har förstått!
ksyrium elite hjulen är bra för mig som väger 97kg
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 20:24Har scotten utbytbar växelöra ? Special vevlager ?
Har scotten utbytbar växelöra ? Special vevlager ?
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 21:24Är Scotten en 2009 så har den inte utbytbart växelöra, den nya CR1 ramen 2010 har däremot det. Den har även lite mer komfort geometri.
Är Scotten en 2009 så har den inte utbytbart växelöra, den nya CR1 ramen 2010 har däremot det. Den har även lite mer komfort geometri.
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 23:07Jag skulle aldrig köpa nått utan utbytbart växelöra.
Vurpar gör man. Växelöron knäcks.
Jag skulle aldrig köpa nått utan utbytbart växelöra.
Vurpar gör man. Växelöron knäcks.
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 00:42Hej. Ska bara meddela att jag köpte en SCOTT CR 1 Comp, 2009 idag.
Har inte hunnit prova den än...
🙂tack för råden, vad är ett "växelöra" ???? och sitter var????
Hej. Ska bara meddela att jag köpte en SCOTT CR 1 Comp, 2009 idag.
Har inte hunnit prova den än...
🙂
tack för råden, vad är ett "växelöra" ???? och sitter var????
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 00:47Örat är den ramdel som bakväxeln är fäst i.
BILD:http://www.cykloteket.se/Image.aspx?Width=220&Height=165&ArtikelNr=59102300
Örat är den ramdel som bakväxeln är fäst i.
BILD:http://www.cykloteket.se/Image.aspx?Width=220&Height=165&ArtikelNr=59102300
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 08:22" Fördelen " med ett öra som inte går att byta är att det antagligen är hållbarare och är lättare att böja tillbaka...
Nackdelen är att det inte går att byta ....
" Fördelen " med ett öra som inte går att byta är att det antagligen är hållbarare och är lättare att böja tillbaka...
Nackdelen är att det inte går att byta ....