Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 10:03Meningen är att de ska böjas och ev. brytas.
Meningen är att de ska böjas och ev. brytas.
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 14:19Om de skulle gå av lätt på Scotten borde det finnas en hel del begagnade med örat av som folk försöker bli av med då det är en ganska vanlig ram.
Om de skulle gå av lätt på Scotten borde det finnas en hel del begagnade med örat av som folk försöker bli av med då det är en ganska vanlig ram.
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 16:28Har samma cykel ( Scott CR 1 comp.) och är mycket nöjd
(t+)
Har samma cykel ( Scott CR 1 comp.) och är mycket nöjd
(t+)
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 22:53Det finns väl ett skäl till varför de nyare modellerna har utbytbart öra, eller ?
Det finns väl ett skäl till varför de nyare modellerna har utbytbart öra, eller ?
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 22:21Frågan är hur många människor som har kört både Nishikin och Scotten och kan ge ett verkligt kvalicerat råd i den här frågan? Inte många, skulle jag gissa.
Jag har kört en hel del på Scott CR1 Pro och den är bra (samma ram men andra komponenter). Men det
Frågan är hur många människor som har kört både Nishikin och Scotten och kan ge ett verkligt kvalicerat råd i den här frågan? Inte många, skulle jag gissa.
Jag har kört en hel del på Scott CR1 Pro och den är bra (samma ram men andra komponenter). Men det
Quote from ellen olsson on 11 December 2009, 00:35> Det finns väl ett skäl till varför de nyare modellerna har utbytbart öra, eller ?
Hur ny en modell är har inget med saken att göra.
Det finns nya modeller som inte har utbytbart växelöra.
> Det finns väl ett skäl till varför de nyare modellerna har utbytbart öra, eller ?
Hur ny en modell är har inget med saken att göra.
Det finns nya modeller som inte har utbytbart växelöra.
Quote from Funbeat user on 13 December 2009, 08:00Vilken färg som helst, bara den är svart, sa Henry Ford. Med andra ord vilken ram som helst bara det är en Bianchi utrustad med campa...
Vilken färg som helst, bara den är svart, sa Henry Ford. Med andra ord vilken ram som helst bara det är en Bianchi utrustad med campa...