Quote from David Lagerberg on 19 May 2012, 13:42Det går utmärkt att trycka på funktionsmaterial, och vill man bara ha sitt namn i något hyfsat vanligt typsnitt är det inte någon jättekostnad heller, tryck upp en tävlings-t-shirt om du vill ha namnet tydligt på!
Många tryckerier tar ingen startkostnad
Det går utmärkt att trycka på funktionsmaterial, och vill man bara ha sitt namn i något hyfsat vanligt typsnitt är det inte någon jättekostnad heller, tryck upp en tävlings-t-shirt om du vill ha namnet tydligt på!
Många tryckerier tar ingen startkostnad
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 14:48Springer du sakta så kan du visa ditt körkort.
Springer du sakta så kan du visa ditt körkort.
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 15:23Ahahaha David det var en fantastisk ide (L) dock tror jag inte den är så praktisk då andra kan råka trampa på en. Och speciellt opraktisk blir det om man springer barfota (som det sas i midnattsloppet Gbg tråden).
Ahahaha David det var en fantastisk ide (L) dock tror jag inte den är så praktisk då andra kan råka trampa på en. Och speciellt opraktisk blir det om man springer barfota (som det sas i midnattsloppet Gbg tråden).
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 19:02Stor tatuering i pannan eller på låret så har man en permanent lösning (t+)
Stor tatuering i pannan eller på låret så har man en permanent lösning (t+)
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 19:03För att förtydliga: Jag har alltså inte tänkt att ERSÄTTA den vanliga nummerlappen med en egen lapp. Inte ens jag är så dum... 😉
Tanken var alltså att skriva ut en smal pappersremsa med mitt namn att fästa ovanför den vanliga nummerlappen. Men med så st
För att förtydliga: Jag har alltså inte tänkt att ERSÄTTA den vanliga nummerlappen med en egen lapp. Inte ens jag är så dum... 😉
Tanken var alltså att skriva ut en smal pappersremsa med mitt namn att fästa ovanför den vanliga nummerlappen. Men med så st
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 19:33Nä, ge inte upp. Fixa ett transfertryck av ditt namn på både bröstet och ryggen av linnet. Stooora bokstäver rekommenderas.
Nä, ge inte upp. Fixa ett transfertryck av ditt namn på både bröstet och ryggen av linnet. Stooora bokstäver rekommenderas.
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 19:46.....och det går utmärkt att fixa det själv med transferpapper för bläckstråleskrivare (tänk inte ens tanken att stoppa det i laserskrivare som någon skrev här ovan för det går åt helvete).
Clas Ohlson säljer pappret: http://www.clasohlson.com/se/T-shirt
.....och det går utmärkt att fixa det själv med transferpapper för bläckstråleskrivare (tänk inte ens tanken att stoppa det i laserskrivare som någon skrev här ovan för det går åt helvete).
Clas Ohlson säljer pappret: http://www.clasohlson.com/se/T-shirt
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 19:53>Stor tatuering i pannan eller på låret så har man en permanent lösning
Då kan du glömma bankrånarkarriären
>Stor tatuering i pannan eller på låret så har man en permanent lösning
Då kan du glömma bankrånarkarriären
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 20:37Mikael> Jag skrev om att skriva ut ut en vanlig nummerlapp med laserskrivare, INTE om att att använda den för tröjtryckstransfer. Men jag förstår att det är värt att påpeka hur fel det kan bli. 🙂
Som sagt för er som istället skall värma på tryck via tr
Mikael> Jag skrev om att skriva ut ut en vanlig nummerlapp med laserskrivare, INTE om att att använda den för tröjtryckstransfer. Men jag förstår att det är värt att påpeka hur fel det kan bli. 🙂
Som sagt för er som istället skall värma på tryck via tr
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 20:44År 2001 var det premiär för Sörmland Ultra Marathon. Nummerlapparna var utskrivna på fotopapper.
Så är det inte nu, årgång 12 av loppet.
År 2001 var det premiär för Sörmland Ultra Marathon. Nummerlapparna var utskrivna på fotopapper.
Så är det inte nu, årgång 12 av loppet.