Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVilken racercykel föredrar du?
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag köpte en Via Nirone 7 med Sora för några veckor sedan. Jag är sååå kär i cykeln 🙂

Jag är iofs nybörjare men tycker att Sora-växlarna funkar hur bra som helst.

Jag gav 6500 kr för den på http://www.cykelhuset.com , ligger i Upplands-Väsby så det är kanske

Jag köpte min cykel (december -10) på Henrikssons cykel i Borås. Köpte en Trek 1.1c & är jättenöjd! Det var min första racercykel!

Tack för alla tipsen snälla ni...

Blir nog att jag åker och pratar med Henrikssonscykel igen. Känns som att ju mer jag läser om cyklarna ju mer intresserad blir jag av andra cyklar och då stiger också priserna 🙁
Men så är det väl alltid med vad man än

Åk till Falkenberg och köp en Wilier 🙂

klart du ska åka till Henrikssons för dom är bra o göra med..

Själv kommer jag vänta till hösten.Men aldrig fel att börja prova några favoriter redan nu.Bra att samla mycket kunskap innan man handlar. Rekommenderar dig att använd nätet!Börja brett, med många märken&ramar, tills du hittar ett par tre favoriter.
(Ev.n

Skit i din lbs och åk till Gbg och cykelcity som nu har 25% på alla sina cyklar. En mycket bättre hoj för samma peng.

En sak till, välj 105 eller bättre om du kan.

Håller med om Mats inlägg ovan om att välja 105...kanske inte så mycket bättre än så men du får garanterat ut mer av din tid på cykeln om du har bra prylar från början.

12