Quote from Torbjörn Karlsson on 22 October 2007, 17:26Inte mycket! 😉
Inte mycket! 😉
Quote from Funbeat user on 19 February 2008, 19:18Jag hade tänkt starta en tråd med en förfrågan om just sadelinställning på en
Fizik Arione (som jag hämtade på posten idag ). Jag hittade denna tråd, så jag
suger åt mig av tipsen...tack för det.
Jag hade tänkt starta en tråd med en förfrågan om just sadelinställning på en
Fizik Arione (som jag hämtade på posten idag ). Jag hittade denna tråd, så jag
suger åt mig av tipsen...tack för det.
Quote from Mattias Johansson on 19 February 2008, 19:46Provat ett antal sadlar.
Orginalsadeln gjorde att jag de nedre grejorna var helt bortdomnade i tre dagar efter första VR. Provade biltemas öppna och den gick inte att sitta på utan att baken somnade. Flighten var aldeles för välvd och smärtade sittknölarn
Provat ett antal sadlar.
Orginalsadeln gjorde att jag de nedre grejorna var helt bortdomnade i tre dagar efter första VR. Provade biltemas öppna och den gick inte att sitta på utan att baken somnade. Flighten var aldeles för välvd och smärtade sittknölarn
Quote from Mattias Johansson on 19 February 2008, 21:29Får du tillbaka den innan det är dax att plocka fram "finhojen" så är jag som sagt intresserad (H)
Får du tillbaka den innan det är dax att plocka fram "finhojen" så är jag som sagt intresserad (H)
Quote from Emma Sjöberg on 20 February 2008, 07:39Dennis... Jag tar med den nästa gång vi träffas!!
Det var inget för mej... *ryyyyser*
Dennis... Jag tar med den nästa gång vi träffas!!
Det var inget för mej... *ryyyyser*
Quote from Mattias Johansson on 20 February 2008, 08:01Kan tänka mig det. Tror den är för smal för en normal kvinnobak.
Kan tänka mig det. Tror den är för smal för en normal kvinnobak.
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 08:05Vad är en normal kvinnobak?
Jag tycker mig kunna se att de finns i en väldigt stor variation.
Vad är en normal kvinnobak?
Jag tycker mig kunna se att de finns i en väldigt stor variation.
Quote from Mattias Johansson on 20 February 2008, 08:06David - Bredare än en mans som inte behöver kunna föda barn.
David - Bredare än en mans som inte behöver kunna föda barn.
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 10:04Jag har en SLK och jag har fött barn;) och det var ingen som sa att min bak såg onormal ut.
Jag har en SLK och jag har fött barn;) och det var ingen som sa att min bak såg onormal ut.
Quote from Emma Sjöberg on 20 February 2008, 10:23Jag fick skavsår som gjorde att bara tanken på barn och hur de blir till fick en att se svart...
Tre månader tog det innan det var helt läkt..Lärdom.. testa sadeln på mindre kortare sträckor innan man ger sig ikast med Siljan Runt.. typ..
*suck*
Jag fick skavsår som gjorde att bara tanken på barn och hur de blir till fick en att se svart...
Tre månader tog det innan det var helt läkt..
Lärdom.. testa sadeln på mindre kortare sträckor innan man ger sig ikast med Siljan Runt.. typ..
*suck*