Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 11:18Fredrik: Se mitt förra inlägg. Den är helt ok (men jag har ingen annan trainer att jämföra med). Värre än en fläkt, bättre än en dammsugare.
Fredrik: Se mitt förra inlägg. Den är helt ok (men jag har ingen annan trainer att jämföra med). Värre än en fläkt, bättre än en dammsugare.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 17:33Jag har roller. Den är till salu, jag är för skraj för att använda den...
Tror fortfarande att det är riktigt bra när man väl har lärt sig, men är helt enkelt för feg.
Hör av dig om du är intresserad! 🙂
Jag har roller. Den är till salu, jag är för skraj för att använda den...
Tror fortfarande att det är riktigt bra när man väl har lärt sig, men är helt enkelt för feg.
Hör av dig om du är intresserad! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 22:10Jenny! Kanske jag också är för skraj för att använda den när jag väl har en roller:-)
Jag är intresserad av att köpa din roller. Har skickat meddelande till dig. 🙂
Jenny! Kanske jag också är för skraj för att använda den när jag väl har en roller:-)
Jag är intresserad av att köpa din roller. Har skickat meddelande till dig. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 15:34Första gången jag cyklade på rullar (nåja försökte) trodde jag att det var något jag aldrig skulle lära mig, andra gången gick det helt utan problem. Jag är fortfarande för feg för att starta utan stöd men annars känns det helt OK, försöker mest lära mig
Första gången jag cyklade på rullar (nåja försökte) trodde jag att det var något jag aldrig skulle lära mig, andra gången gick det helt utan problem. Jag är fortfarande för feg för att starta utan stöd men annars känns det helt OK, försöker mest lära mig
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 17:21De lite vassare på rullar, kör fram o hoppar upp på rullarna med cykeln.
De lite vassare på rullar, kör fram o hoppar upp på rullarna med cykeln.
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 17:31Jo, jag har sett det på YouTube, även enbenstramp och andra trix, såg ganska enkelt ut tills man provat rullar själv då man inser hur pass svårt det är...
Jo, jag har sett det på YouTube, även enbenstramp och andra trix, såg ganska enkelt ut tills man provat rullar själv då man inser hur pass svårt det är...
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 07:22Jag funderar också över trainer. Kan man sätta en MTB på vilken slags trainer som helst? Hur är det värmen, kan man få brännmärken i parketten av trainern?
Jag funderar också över trainer. Kan man sätta en MTB på vilken slags trainer som helst? Hur är det värmen, kan man få brännmärken i parketten av trainern?
Quote from Lars Mörrby on 25 November 2010, 08:13MTB borde funka på vilken trainer somhelst, men du bör byta till ett trainerdäck för jag tror att ett MTB däck slits ner rätt fort och dubbarna orsakar nog en del ljud.
Du behöver definitivt inte vara orolig för några brännmärken i parketten. Men en hand
MTB borde funka på vilken trainer somhelst, men du bör byta till ett trainerdäck för jag tror att ett MTB däck slits ner rätt fort och dubbarna orsakar nog en del ljud.
Du behöver definitivt inte vara orolig för några brännmärken i parketten. Men en hand
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 08:19Jag har ställt min trainer på en yogamatta. Då glider inte trainern på golvet.
Det är endast trainern som står på golvet. Sen står cykeln på/i trainern så inget rörligt är i kontakt med golvet = safe.
Jag har ställt min trainer på en yogamatta. Då glider inte trainern på golvet.
Det är endast trainern som står på golvet. Sen står cykeln på/i trainern så inget rörligt är i kontakt med golvet = safe.
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 08:29Tack för era svar!
Jag har landsvägsdäck med slicks, kan de funka på trainern? De är ändå gamla, så det gör inget om de blir slitna.
Tack för era svar!
Jag har landsvägsdäck med slicks, kan de funka på trainern? De är ändå gamla, så det gör inget om de blir slitna.