Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 19:59Efter det pass du känner dig tröttast efter. Jag brukar lägga in min vilodag efter mitt långpass menmen det är ju bara jag...
Efter det pass du känner dig tröttast efter. Jag brukar lägga in min vilodag efter mitt långpass menmen det är ju bara jag...
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 07:31Vilodag?
Vilodag?
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 08:1024h (+/- 2h) vila är det oftast mellan varje pass jag kör. 🙂
24h (+/- 2h) vila är det oftast mellan varje pass jag kör. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 08:17Sjukdom=vilodag för mig. Dagar då jobb o sociala åtaganden förhindrar träning och tävling är påtvingade vilodagar. Alla andra dagar är träningsdagar, även idag efter att ha gått i mål efter 161 km löpning i går. Då är det extra bra med ett genomblödningsp
Sjukdom=vilodag för mig. Dagar då jobb o sociala åtaganden förhindrar träning och tävling är påtvingade vilodagar. Alla andra dagar är träningsdagar, även idag efter att ha gått i mål efter 161 km löpning i går. Då är det extra bra med ett genomblödningsp
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 10:40Mikael, GRATTIS på dina 161 km igår - TEC väl.
Nu får jag fortsätta dagen med inplanerat " återhämtningpass" efter långpass igår...
Mikael, GRATTIS på dina 161 km igår - TEC väl.
Nu får jag fortsätta dagen med inplanerat " återhämtningpass" efter långpass igår...
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 12:49Ja tack, det var TEC jag gjorde.
För mig är det så att efter en sådan här lång tävling så är jag snudd på helt invalidiserad när jag vaknar på morgonen efter. Om jag då vilar kommer jag att inte vara helt rörlig i morgon heller och kanske inte ens på ons
Ja tack, det var TEC jag gjorde.
För mig är det så att efter en sådan här lång tävling så är jag snudd på helt invalidiserad när jag vaknar på morgonen efter. Om jag då vilar kommer jag att inte vara helt rörlig i morgon heller och kanske inte ens på ons
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 14:34låter bra det Mikael. Jo lika bra röra på benen idag & då kan det bara blir lättare! Ni som springer TEC & liknande lopp är helt grymma!
Jag glömmer inte det som Murakami skrev i sin bok - dvs att aldrig ta paus längre än 2 dagar - musklerna ha lätt at
låter bra det Mikael. Jo lika bra röra på benen idag & då kan det bara blir lättare! Ni som springer TEC & liknande lopp är helt grymma!
Jag glömmer inte det som Murakami skrev i sin bok - dvs att aldrig ta paus längre än 2 dagar - musklerna ha lätt at