Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 22:36Jättekul läsning...!
K-G Nyström har knappt ett par dojor...
Peter Lembke å jag har varsina bästisar plus evn ett andra reservpar...
Lasse klippmark + Janne Ramström + Christer Shapiro har fler att välja av och det skulle inte förvåna mig om någon har änn
Jättekul läsning...!
K-G Nyström har knappt ett par dojor...
Peter Lembke å jag har varsina bästisar plus evn ett andra reservpar...
Lasse klippmark + Janne Ramström + Christer Shapiro har fler att välja av och det skulle inte förvåna mig om någon har änn
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 22:51Tidigare var jag Asics-fan (80-talet). Med allt bredare fötter har jag gått över till Brooks - håller med Jörgen om att de ger mest sko för pengarna i Sverige.
Tidigare var jag Asics-fan (80-talet). Med allt bredare fötter har jag gått över till Brooks - håller med Jörgen om att de ger mest sko för pengarna i Sverige.
Quote from Catharina Brattlin on 6 May 2011, 22:58Från Adidas - ingen kommentar då jag var helt grön - till Nike, som har tagit mig många mil och passat mina fötter perfekt för de mål jag har haft. Ett litet sidospår med proneringsskor, Asics 2140 och Nike Structure Triax till nuvarande neutrala Asics Ni
Från Adidas - ingen kommentar då jag var helt grön - till Nike, som har tagit mig många mil och passat mina fötter perfekt för de mål jag har haft. Ett litet sidospår med proneringsskor, Asics 2140 och Nike Structure Triax till nuvarande neutrala Asics Ni
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 16:43Mitt senaste inköp är oxå det bästa: Adidas Aegis. Ganska lätta o perfekt passform. Har tänkt att använda dom för alla underlag utom korta asfaltlopp. Då kör jag med Nike Lunaracer som är väldigt lätta men ändå med mycket dämpning.
Mitt senaste inköp är oxå det bästa: Adidas Aegis. Ganska lätta o perfekt passform. Har tänkt att använda dom för alla underlag utom korta asfaltlopp. Då kör jag med Nike Lunaracer som är väldigt lätta men ändå med mycket dämpning.
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 17:00Måste säga att jag är imponerad av Karhu... Sjukt snygga skor med.
Måste säga att jag är imponerad av Karhu... Sjukt snygga skor med.
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 20:10Asics har även breda skor med ett E efter skostorleken.
Brukar kolla tillverkningsdatum i plösen, köper ej om mer än 6 månader gamla.
Färska skor har härlig spänst.
Asics har även breda skor med ett E efter skostorleken.
Brukar kolla tillverkningsdatum i plösen, köper ej om mer än 6 månader gamla.
Färska skor har härlig spänst.
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 22:37Bäst för min del är Saucony, Puma och Mizuno
Sämst Asics, Nike och Adidas
Bäst för min del är Saucony, Puma och Mizuno
Sämst Asics, Nike och Adidas
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 23:54saucony triump 8
saucony triump 8
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 09:27Har fastat för Nike. För tillfället så kör jag med Nike Structure Triax
Beställde ett par nya inför maran om två veckor (hoppas dom hinner komma innan starten går 🙂 )
Har fastat för Nike. För tillfället så kör jag med Nike Structure Triax
Beställde ett par nya inför maran om två veckor (hoppas dom hinner komma innan starten går 🙂 )
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 09:46Några Asics modeller har jag som passar. Ser inte märket utan hur de passar mig när jag springer.
Några Asics modeller har jag som passar. Ser inte märket utan hur de passar mig när jag springer.