Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu behöver vi strax ett antal beta-testare av nya appen för Android. Om du är intresserad, fyll i nedanstående formulär så hör vi av oss när det blir aktuellt!

https://docs.google.com/a/funbeat.se/forms/d/1hdpjirAEF0r02tEBbuCnExZtncJastxj-w20ZOOjJOw/view

Om man vill testa den hur funkar det då?

Det går till så att jag skickar en länk till en fil som man kan ladda ner och installera i sin telefon. Sedan hoppas jag att man använder appen så mycket som möjligt och sedan mailar mig synpunkter/rapporter på olle@funbeat.se. Lätt som en plätt 🙂

Har väntat o längtat o så...

Analysfel
Ett problem har uppstått vid analys av paketet

Har bockat för under inställningar att jag tillåter att installera program från annan plats än Play.

Samsung Galaxy Beam med android v. 2.3.6
Den gamla versionen är

Funkade bra för mig att installera,efter att ha bockat i den rutan. (t+) Har Samsung Galaxy S3. /Kenta

Kanske skulle ha lagt till att jag har Android 4.1.2...

Spännande - osis att jag nyss tog en lunchrunda 🙂

Jag använder bara appen tilö att registrera passen så då känns det inte aktuellt att prova den

Hoppades på en uppdaterad version, en som jag skulle kunna få testa men...

Analysfel
Ett problem har uppstått vid analys av paketet

D.v.s. samma problem som för förra, något som Olle o co vet vad det betyder? kan det vara som så att den nya appen inte ä

Låter väldigt konstigt med Analysfel...
Kan det vara så att du har sagt att det är ok att Google analyserar apparna du installerar? Tror den frågan kommer upp när du installerar en app från en annan plats än Google Play.
__
Fredrik