Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 07:10Jag var tvungen att manuellt avinstallera den tidigare versionen av appen för att det skule gå att installera beta-versionen, kanske något att testa.
Jag var tvungen att manuellt avinstallera den tidigare versionen av appen för att det skule gå att installera beta-versionen, kanske något att testa.
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 07:48Olle, vad har du satt för api-krav på appen? Tänker på att Mikael kör Gingerbread... Det kan ju vara så att du har ett högre krav än så och att det därmed helt enkelt inte går.
Om du inte behöver något i de nyare api-erna så kan det ju vara en idé att sä
Olle, vad har du satt för api-krav på appen? Tänker på att Mikael kör Gingerbread... Det kan ju vara så att du har ett högre krav än så och att det därmed helt enkelt inte går.
Om du inte behöver något i de nyare api-erna så kan det ju vara en idé att sä
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 09:19Appen kräver Android 3.0 eller högre. Det låter rimlig att det kan vara det som ställer till det.
Appen kräver Android 3.0 eller högre. Det låter rimlig att det kan vara det som ställer till det.
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 10:13Nedladdningen misslyckades.... otillräckligt minne står det när jag går vidare. Avinstallerade den gamla men ingen skillnad.
Vad göra?
Nedladdningen misslyckades.... otillräckligt minne står det när jag går vidare. Avinstallerade den gamla men ingen skillnad.
Vad göra?
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 10:27göra mer plats på telefon genom att ta bort bilder eller video
göra mer plats på telefon genom att ta bort bilder eller video
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 10:41Nu har jag kollat utrymmet på telefonen och det finns jättemycket kvar.
Nu har jag kollat utrymmet på telefonen och det finns jättemycket kvar.
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 11:25http://www.swedroid.se/52-av-alla-aktiva-androidenheter-kor-nu-jelly-bean/
Tillhör de 26% som sitter fast pga Samsung och deras ovilja att uppdatera sina telefoner 🙁
Kommer nya Appen att få stöd för 2.3.x senare, kan vara kul att veta om jag o rätt mån
Tillhör de 26% som sitter fast pga Samsung och deras ovilja att uppdatera sina telefoner 🙁
Kommer nya Appen att få stöd för 2.3.x senare, kan vara kul att veta om jag o rätt mån
Quote from Robert Johansson on 4 December 2013, 09:48Har precis anmält mig, ska bli intressant!
Har precis anmält mig, ska bli intressant!
Quote from Funbeat user on 4 December 2013, 13:16Jag fick först analysfel, men när jag lät Google analysera paketet så gick det bra. Var dock tvungen att avinstallera den tidigare appen.
Kolla att det finns plats på telefonens RAM-minne och inte bara på minneskortet.
Appen har funktionalitet som är ny ä
Jag fick först analysfel, men när jag lät Google analysera paketet så gick det bra. Var dock tvungen att avinstallera den tidigare appen.
Kolla att det finns plats på telefonens RAM-minne och inte bara på minneskortet.
Appen har funktionalitet som är ny ä
Quote from Camilla Maunu on 4 December 2013, 13:50Jag har testkört den nya versionen lite och är mycket nöjd. Bara att kunna lägga in utrustning och övningar känns som ett jättelyft. Men stigning och nedstigning visar verkligen inte rätt. Gårdagens runda fick jag 496 m på, medan polarklockan visade 73, v
Jag har testkört den nya versionen lite och är mycket nöjd. Bara att kunna lägga in utrustning och övningar känns som ett jättelyft. Men stigning och nedstigning visar verkligen inte rätt. Gårdagens runda fick jag 496 m på, medan polarklockan visade 73, v