Quote from Guest on 27 November 2013, 23:06Nu behöver vi strax ett antal beta-testare av nya appen för Android. Om du är intresserad, fyll i nedanstående formulär så hör vi av oss när det blir aktuellt!
https://docs.google.com/a/funbeat.se/forms/d/1hdpjirAEF0r02tEBbuCnExZtncJastxj-w20ZOOjJOw/view
Nu behöver vi strax ett antal beta-testare av nya appen för Android. Om du är intresserad, fyll i nedanstående formulär så hör vi av oss när det blir aktuellt!
https://docs.google.com/a/funbeat.se/forms/d/1hdpjirAEF0r02tEBbuCnExZtncJastxj-w20ZOOjJOw/view
Quote from Funbeat user on 27 November 2013, 23:16Om man vill testa den hur funkar det då?
Om man vill testa den hur funkar det då?
Quote from Funbeat user on 28 November 2013, 08:55Det går till så att jag skickar en länk till en fil som man kan ladda ner och installera i sin telefon. Sedan hoppas jag att man använder appen så mycket som möjligt och sedan mailar mig synpunkter/rapporter på olle@funbeat.se. Lätt som en plätt 🙂
Det går till så att jag skickar en länk till en fil som man kan ladda ner och installera i sin telefon. Sedan hoppas jag att man använder appen så mycket som möjligt och sedan mailar mig synpunkter/rapporter på olle@funbeat.se. Lätt som en plätt 🙂
Quote from Funbeat user on 28 November 2013, 10:41Har väntat o längtat o så...
Analysfel
Ett problem har uppstått vid analys av paketetHar bockat för under inställningar att jag tillåter att installera program från annan plats än Play.
Samsung Galaxy Beam med android v. 2.3.6
Den gamla versionen är
Har väntat o längtat o så...
Analysfel
Ett problem har uppstått vid analys av paketet
Har bockat för under inställningar att jag tillåter att installera program från annan plats än Play.
Samsung Galaxy Beam med android v. 2.3.6
Den gamla versionen är
Quote from Funbeat user on 28 November 2013, 15:56Funkade bra för mig att installera,efter att ha bockat i den rutan. (t+) Har Samsung Galaxy S3. /Kenta
Funkade bra för mig att installera,efter att ha bockat i den rutan. (t+) Har Samsung Galaxy S3. /Kenta
Quote from Funbeat user on 28 November 2013, 15:58Kanske skulle ha lagt till att jag har Android 4.1.2...
Kanske skulle ha lagt till att jag har Android 4.1.2...
Quote from Funbeat user on 28 November 2013, 16:21Spännande - osis att jag nyss tog en lunchrunda 🙂
Spännande - osis att jag nyss tog en lunchrunda 🙂
Quote from Funbeat user on 29 November 2013, 06:29Jag använder bara appen tilö att registrera passen så då känns det inte aktuellt att prova den
Jag använder bara appen tilö att registrera passen så då känns det inte aktuellt att prova den
Quote from Funbeat user on 2 December 2013, 22:14Hoppades på en uppdaterad version, en som jag skulle kunna få testa men...
Analysfel
Ett problem har uppstått vid analys av paketetD.v.s. samma problem som för förra, något som Olle o co vet vad det betyder? kan det vara som så att den nya appen inte ä
Hoppades på en uppdaterad version, en som jag skulle kunna få testa men...
Analysfel
Ett problem har uppstått vid analys av paketet
D.v.s. samma problem som för förra, något som Olle o co vet vad det betyder? kan det vara som så att den nya appen inte ä
Quote from Funbeat user on 2 December 2013, 22:19Låter väldigt konstigt med Analysfel...
Kan det vara så att du har sagt att det är ok att Google analyserar apparna du installerar? Tror den frågan kommer upp när du installerar en app från en annan plats än Google Play.
__
Fredrik
Låter väldigt konstigt med Analysfel...
Kan det vara så att du har sagt att det är ok att Google analyserar apparna du installerar? Tror den frågan kommer upp när du installerar en app från en annan plats än Google Play.
__
Fredrik