Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Funbeat Streak Runners går snart in i sin 14:e streakmånad och bjuder nu in DIG att vara med i vårt glada gäng!

Det går ut på att springa (minst) 1 km om dagen i (minst) en månads tid. Det får gå hur långsamt eller fort som helst, bara man springer, så

Jag som trodde det var att springa utan kläder!! 🙁 🙁

Kläder eller inte kläder det är upp till den enskilda bara man springer i 1km,
det går utmärkt att springa i sina vanliga kläder om man inte hinner få in ett riktigt löpträningspass.
Jag höll på i 330 dagar och det var nog bara i slalompjäxorna jag inte s

Ja jag håller oxså på nu men efter härliga 327 dagar...å det finns ju inkentinken som skulle göra att jag slutade....svininfluensan ska få sig en riktig match.!!!???Hehehehe...Brevlådan ligger ca 200 meter från huset på andra sidan av gamla hederliga E4:a

Från och med i morn så börjar jag med minst 1km per dag 🙂

uttalanden som ditt Kjell, om att du skulle springa även med svininfluensan får mig att stilla undra;
Var finns det sunda i detta?

Jag vill gärna tro att han menade att motionen stärker immuförsvaret så att svinis inte har en chans.

"Svininfluensan ska få sig en match"..!!!..det skrev jag och det står jag för...sunt eller inte..???? Tror att jag med all streakingen i ryggsäcken kommer att blir frisk på 36 timmar.....sen på med dojorna å med håret vilt flaxande i nordanvinden bara hel

Att köra en streak om dagen ger många positiva bidrag.
De viktigaste för mig under det gångna året har varit att återhämtningen har blivit bättre, träningsdisciplinen har ökat och jag är starkare i löpningen.

Jag jämför med det som tjatas om i rehab för

Välkommen i gänget förresten Gudrun...!

12