Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 07:43Denna träningsform gillar jag skarpt!
Har själv inte varit med i det glada gänget så länge, men har haft det väldigt bra under tiden jag har varit med! 🙂Finns det en liten gnutta nyfikenhet så tycker jag att ni ska haka på!
Känns jätteroligt att ha
Denna träningsform gillar jag skarpt!
Har själv inte varit med i det glada gänget så länge, men har haft det väldigt bra under tiden jag har varit med! 🙂
Finns det en liten gnutta nyfikenhet så tycker jag att ni ska haka på!
Känns jätteroligt att ha
Quote from Susan Hartley on 24 November 2009, 07:47Jag hakar på! Jag ser fram emot att få springa varje dag. 🙂
Jag hakar på! Jag ser fram emot att få springa varje dag. 🙂
Quote from Lars Breström on 24 November 2009, 08:17Kjell, "håret vilt flaxande i nordanvinden bara helt läckert sträcka ut över Månkarbo-nejden...Vilken bild?"
Jag undrar snarare...vilket hår?😉
Kjell, "håret vilt flaxande i nordanvinden bara helt läckert sträcka ut över Månkarbo-nejden...Vilken bild?"
Jag undrar snarare...vilket hår?
😉
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 08:58Men Daniel då..! Nu ska du inte vara sån..!? Nu verbaliserade jag bara en fiktiv bild som jag bär i mitt inre som en motpol av alla fotografiernas obevekliga negligerande av mitt med åldern ganska så avnötta yttre. "Det är det inre som räknas..." läser
Men Daniel då..! Nu ska du inte vara sån..!? Nu verbaliserade jag bara en fiktiv bild som jag bär i mitt inre som en motpol av alla fotografiernas obevekliga negligerande av mitt med åldern ganska så avnötta yttre. "Det är det inre som räknas..." läser
Quote from Lars Breström on 24 November 2009, 09:07Ett hårigt inre....det har jag aldrig läst i en kontaktannons. Jag måste vara gammalmodig.
Ett hårigt inre....det har jag aldrig läst i en kontaktannons. Jag måste vara gammalmodig.
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 10:18Haha Daniel - du ställde samma fråga som jag tänkte 🙂
Haha Daniel - du ställde samma fråga som jag tänkte 🙂
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 10:22Kul att du hänger på också Johanna! Välkommen...
Kul att du hänger på också Johanna! Välkommen...
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 10:25Funderar pa att hanga pa det har, verklar lite smagalet... Aterkommer innan 1:a December! 🙂
Funderar pa att hanga pa det har, verklar lite smagalet... Aterkommer innan 1:a December! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 10:35Ju fler ju roligare 😀
Ju fler ju roligare 😀
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 10:48Ja du kanske vet det redan Anna...men det kommer ju en uppropstråd nån dag innan den första dec där man ska regga sig för Streakandet under den kommande månaden. Å börjar man tidigare så kan man meddela admin detta då.;)
Ja du kanske vet det redan Anna...men det kommer ju en uppropstråd nån dag innan den första dec där man ska regga sig för Streakandet under den kommande månaden. Å börjar man tidigare så kan man meddela admin detta då.;)