Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 14:48Lysande, Janne! (t+)
Det vore ju vansinnigt kul på ett sätt, även om all logistik förmodligen skulle totalhaverera.
Lysande, Janne! (t+)
Det vore ju vansinnigt kul på ett sätt, även om all logistik förmodligen skulle totalhaverera.
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 18:20Men Janne nu har du ju tagit på dig rena Revolutions-tröjan vet ja....hehehe...Vi uppmanar ALLA som har betalat startavgift ATT TA UT SIN NUMMERLAPP eller bara ge startbeviset till någon som vill springa så får vi kanske nytt startrekord i alla fall....å
Men Janne nu har du ju tagit på dig rena Revolutions-tröjan vet ja....hehehe...Vi uppmanar ALLA som har betalat startavgift ATT TA UT SIN NUMMERLAPP eller bara ge startbeviset till någon som vill springa så får vi kanske nytt startrekord i alla fall....å
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 19:35(t+) till Jan-Erik!
(t+) till Jan-Erik!
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 10:35Jag ringde - om man inte har avbeställningsskydd så kan man inte namnändra.
Alltså blir lösningen att någon annan springer i "den andres namn". Vilket kommer ske i mitt fall.Tycker det är dåligt, Vasaloppet t.ex. tillåter namnändringar och har inga prob
Jag ringde - om man inte har avbeställningsskydd så kan man inte namnändra.
Alltså blir lösningen att någon annan springer i "den andres namn". Vilket kommer ske i mitt fall.
Tycker det är dåligt, Vasaloppet t.ex. tillåter namnändringar och har inga prob
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 19:11Avbeställningsskydd...????? Är det en flight till Kapstaden..????...eller..!. Betala 900:- å för 200:- extra så kan du skita i att kuta å få tillbaka dina 900:-....snacka om finfin affärside....SKÄRPNING Aishits Stockholm Marathon.!?
Avbeställningsskydd...????? Är det en flight till Kapstaden..????...eller..!. Betala 900:- å för 200:- extra så kan du skita i att kuta å få tillbaka dina 900:-....snacka om finfin affärside....SKÄRPNING Aishits Stockholm Marathon.!?