Quote from Guest on 30 November 2006, 21:45Jag har som mål varje vecka att inte äta skräpmat (hehe jag vet, flummigt) och vill på nåt sätt registrera varje dag jag klarat det 🙂 men man måste alltså skriva in tid eller km..??
Inne på sidan Mina mål finns det ju ett val för att just bara räkna ant
Jag har som mål varje vecka att inte äta skräpmat (hehe jag vet, flummigt) och vill på nåt sätt registrera varje dag jag klarat det 🙂 men man måste alltså skriva in tid eller km..??
Inne på sidan Mina mål finns det ju ett val för att just bara räkna ant
Quote from Lena Bjerlöw on 30 November 2006, 21:55Du kan ju alltid regga din bra ätdag som "Övriga aktiviteter", skriva 0 i minuter och sen sätta ett mål som räknar dessa övriga aktiviteter per vecka/månad eller va du nu vill!
Du kan ju alltid regga din bra ätdag som "Övriga aktiviteter", skriva 0 i minuter och sen sätta ett mål som räknar dessa övriga aktiviteter per vecka/månad eller va du nu vill!
Quote from Funbeat user on 30 November 2006, 22:07Tack för snabbt svar! 🙂
Men det kommer inte synas på mitt diagram över aktiviteter??
Tack för snabbt svar! 🙂
Men det kommer inte synas på mitt diagram över aktiviteter??
Quote from Lena Bjerlöw on 30 November 2006, 22:19Hmm...nej de tror ja inte. Men de går säkert att fixa om du vill ha en koll i diagrammet. Du kan ju t.ex. skriva in 1 i kcal på de dagar som du äter skräpmat och sen i diagrammet se hur de går, försöka hålla den kurvan låg. 🙂
Hmm...nej de tror ja inte. Men de går säkert att fixa om du vill ha en koll i diagrammet. Du kan ju t.ex. skriva in 1 i kcal på de dagar som du äter skräpmat och sen i diagrammet se hur de går, försöka hålla den kurvan låg. 🙂
Quote from mårten jansson on 3 December 2006, 18:16Jag har tänkt på det här och det är egentligen en ganska bra ide... Att registrera bra äterdagar... Men jag vill helst inte registrera det som övriga aktiviteter eftersom det kan vara andra saker som hamnar där. Tänkte att jag skulle välja någon träningsf
Jag har tänkt på det här och det är egentligen en ganska bra ide... Att registrera bra äterdagar... Men jag vill helst inte registrera det som övriga aktiviteter eftersom det kan vara andra saker som hamnar där. Tänkte att jag skulle välja någon träningsf
Quote from Ulf Stider on 3 December 2006, 19:14Denize - Förlossning kan komma fortare än man tror.
Ta Nödpass istället, funbeats mest mystiska aktivitet. Kanske ska man ta till det om man är ordentligt trög i magen 😉
Denize - Förlossning kan komma fortare än man tror.
Ta Nödpass istället, funbeats mest mystiska aktivitet. Kanske ska man ta till det om man är ordentligt trög i magen 😉
Quote from mårten jansson on 3 December 2006, 19:17hahaha... Fast även om jag någon gång är med om en förlossning så kommer jag nog inte att registrera den..
Men nödpass blir det! Det lär jag definitivt inte registrera av annan anledning..
hahaha... Fast även om jag någon gång är med om en förlossning så kommer jag nog inte att registrera den..
Men nödpass blir det! Det lär jag definitivt inte registrera av annan anledning..
Quote from Magnus Gelang on 3 December 2006, 22:15Har du inga barn ännu Denise,,,,,,,du skulle bara veta vilket muskelpass det är att föda barn 😉
Men jag hade nog iallafall inte reggat det som motion på Funbeat om jag varit medlem här då det begav sig,,,,,,är ju några år sedan sist och inte ska det händ
Har du inga barn ännu Denise,,,,,,,du skulle bara veta vilket muskelpass det är att föda barn 😉
Men jag hade nog iallafall inte reggat det som motion på Funbeat om jag varit medlem här då det begav sig,,,,,,är ju några år sedan sist och inte ska det händ
Quote from mårten jansson on 3 December 2006, 23:22Nej, än är det inga barn och inga planer på några heller. (Eller jo visst är det planer - men universitetet helt färdig först och helst ett jobb därtill). Och de säger att det är ett jävla jobb att föda barn. Men om jag, när jag ligger där och kämpar tänk
Nej, än är det inga barn och inga planer på några heller. (Eller jo visst är det planer - men universitetet helt färdig först och helst ett jobb därtill). Och de säger att det är ett jävla jobb att föda barn. Men om jag, när jag ligger där och kämpar tänk
Quote from Lena O on 3 December 2006, 23:40Det går åt lika mycket energi för att klämma dit dem som det går åt för att klämma ut dem 🙂
Registreras under Övriga Aktiviteter ;0)
Det går åt lika mycket energi för att klämma dit dem som det går åt för att klämma ut dem 🙂
Registreras under Övriga Aktiviteter ;0)