Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 22:39Annars har jag hittat en billig Scott på blocket.se. 500 SEK eller en back Red bull + några Ballerina-paket...
Låter inte alls suspekt.
http://www.blocket.se/stockholm/Scott_34703839.htm?ca=11&w=1
Annars har jag hittat en billig Scott på blocket.se. 500 SEK eller en back Red bull + några Ballerina-paket...
Låter inte alls suspekt.
http://www.blocket.se/stockholm/Scott_34703839.htm?ca=11&w=1
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 12:05"Säljer polarens scott cykel som han ställde i mitt garage över natten... Nypris är runt 10.000 och nu säljer jag den för 500kr eller bytes mot en back Red Bull+3paket Ballerina."
Det ska nog ses som ett skämt.
"Säljer polarens scott cykel som han ställde i mitt garage över natten... Nypris är runt 10.000 och nu säljer jag den för 500kr eller bytes mot en back Red Bull+3paket Ballerina."
Det ska nog ses som ett skämt.
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 13:39Kul annons, han vill stressa polaren att komma och hämta cykeln 🙂
Kul annons, han vill stressa polaren att komma och hämta cykeln 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 17:12Jag är inte i det läget att jag kan köra snabbt ännu så snabbhet blir en fråga som blir aktuell om sisådär en 10 år eller nåt 😉
Jag är inte i det läget att jag kan köra snabbt ännu så snabbhet blir en fråga som blir aktuell om sisådär en 10 år eller nåt 😉
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 08:41hej helena du ska helt klart köra den cykel som passar dig och dinåkstil.
kör själv heldämpat, och tycker om komforten mycket. när det gäller att klättra i backar eller åka på asfalt så kan du alltid låsa den bakre dämparen, på detta sätt får du mer kraft
hej helena du ska helt klart köra den cykel som passar dig och dinåkstil.
kör själv heldämpat, och tycker om komforten mycket. när det gäller att klättra i backar eller åka på asfalt så kan du alltid låsa den bakre dämparen, på detta sätt får du mer kraft
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 13:19Jadu Patrik det är väl bäst att göra som du säger. Ni har ju redan gjort upp mitt träningsschema fick jag ju höra 😀
(det blev för övrigt en heldämpad med en Cube istället för scott)
Jadu Patrik det är väl bäst att göra som du säger. Ni har ju redan gjort upp mitt träningsschema fick jag ju höra 😀
(det blev för övrigt en heldämpad med en Cube istället för scott)
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 13:44Grattis då 🙂
Grattis då 🙂