Quote from Guest on 15 July 2007, 11:59ojoj... killen kan ju knappt gå och ändå fortsätter han på ett helt otroligt sätt. Undrar hur hans ärr kommer att se ut efter det här. Det kan ju inte vara riktigt optimalt att cykla 20 mil om dan med hans köttskador =)
ojoj... killen kan ju knappt gå och ändå fortsätter han på ett helt otroligt sätt. Undrar hur hans ärr kommer att se ut efter det här. Det kan ju inte vara riktigt optimalt att cykla 20 mil om dan med hans köttskador =)
Quote from Funbeat user on 15 July 2007, 12:09Ja, GRYMT imponerande!
Go Vino!
Ja, GRYMT imponerande!
Go Vino!
Quote from Funbeat user on 15 July 2007, 12:46Jag trodde det var Edgren på www.velo.se som ni var imponerade av.
Edgren börjar bli riktigt sliten nu.
Vino är uppfostrad i sann Rysk anda och viker inte ned sig i första taget.
Jag trodde det var Edgren på http://www.velo.se som ni var imponerade av.
Edgren börjar bli riktigt sliten nu.
Vino är uppfostrad i sann Rysk anda och viker inte ned sig i första taget.
Quote from Funbeat user on 15 July 2007, 18:42Respekt! var ordet.
Han såg dock lite tilltufsad ut i dag, men vem f.. skulle inte göra det?
P.
Respekt! var ordet.
Han såg dock lite tilltufsad ut i dag, men vem f.. skulle inte göra det?
P.
Quote from Johan Fylke on 15 July 2007, 21:00Rogers hade nog klarat sig bättre om han missat vägräcket. tycker det var lite synd att klöden måste vänta in vino men vino är ju kapten så man lyssnar väl på chefen,men de får ju läka ihop lite i morgon så på tisdag kanske det blir lite Astana uppvisning
Rogers hade nog klarat sig bättre om han missat vägräcket. tycker det var lite synd att klöden måste vänta in vino men vino är ju kapten så man lyssnar väl på chefen,men de får ju läka ihop lite i morgon så på tisdag kanske det blir lite Astana uppvisning
Quote from Funbeat user on 16 July 2007, 11:00Vino: 80-talet ringde och ville ha tillbaks solglasögonen..
Vino: 80-talet ringde och ville ha tillbaks solglasögonen..
Quote from Emma Sjöberg on 16 July 2007, 15:17Jag tycker Herr Edgren ska ta och använda sin hjälm..
Med tanke på alla vurpor som är på TdF blir det ännu mer aktuellt ju.. Dags att vara lite rädd om innehållet..
Jag tycker Herr Edgren ska ta och använda sin hjälm..
Med tanke på alla vurpor som är på TdF blir det ännu mer aktuellt ju.. Dags att vara lite rädd om innehållet..
Quote from Funbeat user on 16 July 2007, 15:23Klöden känner inte sin fot efter vurpan häromdagen.
Silva: Du får skriva till Pär om din omsorg. par@velo.se
Klöden känner inte sin fot efter vurpan häromdagen.
Silva: Du får skriva till Pär om din omsorg. par@velo.se
Quote from Funbeat user on 16 July 2007, 15:30Jag har redan försökt skicka ett mail angående hjälmen. Det sänder ut så jäkla fel signaler 🙁 Problemet var bara att den mailadressen funkar inte (t-) Någin som har en mailadress som funkar?
Jag har redan försökt skicka ett mail angående hjälmen. Det sänder ut så jäkla fel signaler 🙁 Problemet var bara att den mailadressen funkar inte (t-) Någin som har en mailadress som funkar?
Quote from Funbeat user on 16 July 2007, 15:46Ja ovanstående eller ring!
Tel.nr står på www.velo.se
Ja ovanstående eller ring!
Tel.nr står på http://www.velo.se