Quote from Funbeat user on 17 July 2007, 20:44Pär Edgren/Vino/Saknar hjälm. Jag förstår inte det hele, vad har man missat?
Pär Edgren/Vino/Saknar hjälm. Jag förstår inte det hele, vad har man missat?
Quote from Robert Johansson on 24 July 2007, 01:12Härlig körning av "vino" idag igen! 🙂
grymt!
Härlig körning av "vino" idag igen! 🙂
grymt!
Quote from j sollerman on 24 July 2007, 18:22Han är en fuskare!!!
Han är en fuskare!!!
Quote from Funbeat user on 24 July 2007, 18:34B-provet är inte klart!
Förhoppningsvis stämmer inte detta.
Man kan inte vara så dum att man bloddopar sig med någon annans blod.
B-provet är inte klart!
Förhoppningsvis stämmer inte detta.
Man kan inte vara så dum att man bloddopar sig med någon annans blod.
Quote from Funbeat user on 24 July 2007, 19:12Stämmer tyvärr! Fruktansvärt tråkigt! Oerhört besviken på Vino! :@
Stämmer tyvärr! Fruktansvärt tråkigt! Oerhört besviken på Vino! :@
Quote from Funbeat user on 24 July 2007, 19:26B-provet är inte analyserat.
B-provet är inte analyserat.
Quote from Funbeat user on 24 July 2007, 19:29Jag är tyvärr säker på att det är så. Annars skulle inte hela Astana med Klöden mm dra sig ut om dom inte är skyldiga.
Jag är tyvärr säker på att det är så. Annars skulle inte hela Astana med Klöden mm dra sig ut om dom inte är skyldiga.
Quote from Funbeat user on 24 July 2007, 19:35Stallet har dragit sig ur enligt den överrenskommelse som gjordes mellan ASO och stallen innan TdF.
Så fort något ärende inträffade skulle man lämna touren.
Prouhomme har pratat med Bivers.
Stallet har dragit sig ur enligt den överrenskommelse som gjordes mellan ASO och stallen innan TdF.
Så fort något ärende inträffade skulle man lämna touren.
Prouhomme har pratat med Bivers.
Quote from Funbeat user on 24 July 2007, 19:40Jo jag vet. Men jag tror han är skyldig. Tyvärr!
Jo jag vet. Men jag tror han är skyldig. Tyvärr!
Quote from j sollerman on 24 July 2007, 21:10tyvärr ligger dopingtesterna efter dom som dopar sig!! jag har svårt att tro att det va första gången han dopa sig, en sån risk tror jag inte han tar..
tyvärr ligger dopingtesterna efter dom som dopar sig!! jag har svårt att tro att det va första gången han dopa sig, en sån risk tror jag inte han tar..