Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVINO = Respekt!
You need to log in to create posts and topics.

Tycker det var skönt med Rasmussen...och jag hoppas och tror att det är som du säger David: fuskarna åker dit. Hoppas vi får koncentrera oss på CYKEL nu - inte nått annat!

Rasmussen är korkad på riktigt. Han måste slagit i skallen när han körde MTB!

Rasmussen har träffat och pratat med Davide Cassani i Dolomiterna när han hävdat att han var i Mexico.

Davide Cassani är kommentator på Rai.

OBS! Rasmussen är avstängd o ev s

Som utomstående verkar det finnas enormt låg moral hos dom som tävlar i Touren.

Om det beror på pengar, mentaliteten i sporten eller en tradition kan jag inte säga
men att det är enklare att tro att alla fuskar och att stallen jobbar aktivt med att dopa

Fortfarande finns inga bevis mot Lance Armstrong, eller hur?

Nu föll mitt intresse för tour de france och proffscykling i allmänhet. In det sista har jag försökt försvara sporten och loppen. Jag älskar att följa cyklisterna slit och otroliga prestationer, men nu är det inte kul längre. Det är ju helt ointressant at

Lägg ner touren! De som verkligen inte fuskar verkar i alla fall aldrig få någon uppmärksamhet så vad tjänar deras insats till.

Jag har tappat allt förtroende för cykelsporten.

Jag stänger av TV:n och tar min racer för en tur i stället. Själv fyller jag

Jag tycker inte att man ska lägga ner Touren eller några andra tävlingar. Däremot måste alla inblandade organisationer fortsätta att jaga fuskarna med dopingtester samt att sponsorerna drar tillbaka sina bidrag till de som fuskar.
Vi får knappast en rena

"Vi får knappast en renare idrott genom att lägga ner tävlingar, varesig det är cykling eller annan idrott."

Stefan, hur tänker du nu egentligen??

Linus! Att man måste ned till botten innan det går att vända.. det är ett problem för dopande cyklister och stall att det dopas, inte för sporten i sig så länge det finns intresse för den..

>Linus
Om man lägger ner TdF så kommer cyklisterna att leta sig till någon annan tävling och problemen med doping fortsätter där.
.....men visst. Lägger man ner all tävlingsverksamhet inom alla idrotter där det förekommer doping, så att det inte finns n