Quote from Funbeat user on 27 July 2007, 00:03OK, med "genom att lägga ner tävlingar" menade du alltså vissa tävlingar och inte alla. Då trillade poletten ner.
Sedan är det bara att inse fakta, så länge det finns tävlingar så finns det folk som fuskar. Jag kan förstå att övriga tävlingsdeltagare som
OK, med "genom att lägga ner tävlingar" menade du alltså vissa tävlingar och inte alla. Då trillade poletten ner.
Sedan är det bara att inse fakta, så länge det finns tävlingar så finns det folk som fuskar. Jag kan förstå att övriga tävlingsdeltagare som
Quote from Fredrik Olsson on 27 July 2007, 00:57Jag tycker inte att vi ska "skita vad andra pysslar med". Jag tycker att vi ska uttycka vårt missnöje med dopade idrottare. Idrott är undehållning och vi (i alla fall jag) vill se idrottsrelaterad underhållning där deltagarna tävlar på lika villkor.
Kan
Jag tycker inte att vi ska "skita vad andra pysslar med". Jag tycker att vi ska uttycka vårt missnöje med dopade idrottare. Idrott är undehållning och vi (i alla fall jag) vill se idrottsrelaterad underhållning där deltagarna tävlar på lika villkor.
Kan
Quote from Panama B on 27 July 2007, 08:11>> Många fel i SvD som vanligt!
Men inte i skallen på dom som fuskar???
Bara för att man inte bevisat till 100% att någon fuskar så betyder det inte att
killen är ren. Snarare kanske tvärtom att personen ifråga saknar moral om att stå för sina handling
>> Många fel i SvD som vanligt!
Men inte i skallen på dom som fuskar???
Bara för att man inte bevisat till 100% att någon fuskar så betyder det inte att
killen är ren. Snarare kanske tvärtom att personen ifråga saknar moral om att stå för sina handling
Quote from Funbeat user on 27 July 2007, 09:15Magnus: Du har nog missat att min inställning är:
Där det finns pengar finns det doping!Oavsett vilken idrott så finns det doping om det finns pengar.
Cykel, golf, fotboll, ishockey, schack, skytte, orientering, skidor, friidrott osv.
Poängen är att S
Magnus: Du har nog missat att min inställning är:
Där det finns pengar finns det doping!
Oavsett vilken idrott så finns det doping om det finns pengar.
Cykel, golf, fotboll, ishockey, schack, skytte, orientering, skidor, friidrott osv.
Poängen är att S
Quote from Funbeat user on 27 July 2007, 09:22> Oavsett vilken idrott så finns det doping om det finns pengar.
> Cykel, golf, fotboll, ishockey, schack, skytte, orientering, skidor, friidrott osv.
Vad är det för preparat som förekommer i schacksammanhang? Behöver lite tips inför uppladdningen till
> Oavsett vilken idrott så finns det doping om det finns pengar.
> Cykel, golf, fotboll, ishockey, schack, skytte, orientering, skidor, friidrott osv.
Vad är det för preparat som förekommer i schacksammanhang? Behöver lite tips inför uppladdningen till
Quote from Funbeat user on 27 July 2007, 09:35Betablockerare bör fungera så du inte blir nervös.
Är det en lång match, något som skärper dina sinne ev cannabinol.
Magnus: Här är en länk att fundera på: http://www.rf.se/t3.asp?p=102675
Betablockerare bör fungera så du inte blir nervös.
Är det en lång match, något som skärper dina sinne ev cannabinol.
Magnus: Här är en länk att fundera på: http://www.rf.se/t3.asp?p=102675
Quote from Erik Strandberg on 27 July 2007, 11:47Jag är glad att hålla på med en sport som faktiskt tar tag i dopingproblemen och visar det. Att rensa ut rötäggen kommer ta tid och vara plågsamt men det är ju faktiskt det som sker nu!
Finns det någon annan sport som jobbar hårdare mot doping än cykel?
Jag är glad att hålla på med en sport som faktiskt tar tag i dopingproblemen och visar det. Att rensa ut rötäggen kommer ta tid och vara plågsamt men det är ju faktiskt det som sker nu!
Finns det någon annan sport som jobbar hårdare mot doping än cykel?
Quote from Erik Strandberg on 27 July 2007, 12:01Finns det någon annan dagstidning som skriver mer om cykel (förutom dopingskandaler då ) än SVD?
Av de dagstidningar jag sett har jag inte sett någon som slår dom än. De har ofta artiklar, inte bara resultatrader om lopp som har varit som inte varit dopi
Finns det någon annan dagstidning som skriver mer om cykel (förutom dopingskandaler då ) än SVD?
Av de dagstidningar jag sett har jag inte sett någon som slår dom än. De har ofta artiklar, inte bara resultatrader om lopp som har varit som inte varit dopi
Quote from j sollerman on 27 July 2007, 12:04det är tråkigt att dopingtesterna ligger ett steg efter cyklisterna hela tiden, för ni tror väl inte man är så dum att man dopar sig för första gången på touren? utan det måste man ha testat innan för att se hur kroppen reagerar och att det inte syns på d
det är tråkigt att dopingtesterna ligger ett steg efter cyklisterna hela tiden, för ni tror väl inte man är så dum att man dopar sig för första gången på touren? utan det måste man ha testat innan för att se hur kroppen reagerar och att det inte syns på d
Quote from j sollerman on 27 July 2007, 12:06jag tycker bara aftonbladet och expressen skriver notiser om touren, men när någon dopar sig kan man skriva helsider och massor med ointressanta personer utalar sig helt plötsligt. Ge cyklingen den plats den behöver!
jag tycker dom kan starta drevet mot f
jag tycker bara aftonbladet och expressen skriver notiser om touren, men när någon dopar sig kan man skriva helsider och massor med ointressanta personer utalar sig helt plötsligt. Ge cyklingen den plats den behöver!
jag tycker dom kan starta drevet mot f