Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVINO = Respekt!
You need to log in to create posts and topics.

Det är bara att beklaga dopade cyklister och samtidigt hurra för att dopingen lämnar utrymme till publicititet åt hederliga cyklister, som får komma fram istället.

Det underliga är att i vissa idrotter som inte testar får så stort utrymme i massmedia,

NHL, fotboll och golf till exempel.

Javisst, ja Fifa har precis skruvit på WADA för att inte bli utslängda ur OS.

Fotbollsspelare åker ditt titt som tätt.
Eller menar du Amerikansk fotboll?

Hade fotbollspelare som åker dit för doping fått samma utrymme som dopade cyklister så hade massmedia haft fullt upp.

Då hade inte Ljungbergs kalsingar fått plats med eller utan pushup.

David! Om inte de skulle få plats pga dopingskandaler skulle jag föredra dopingen! (H)

Usch, jag ångrar att jag startade den här tråden. Respekt är ju inte riktigt det man känner för den mannen just nu. Det är inte kul att titta på touren längre, med Rasmussen i gul ledartröja som cyklar runt med sina fyra varningar... =(.

Så varför tittar ni på den där skiten? Jag fattar faktiskt inte vad det är för skoj med att titta på sport istället för att utöva den. Släng TV:n och ut och träna med er istället! Eller läs en bra bok.

Nej jag ÄLSKAR att titta på sport men just nu törs man knappt titta på text-TV ens för det dyker visst upp nya namn hela tiden 🙁 Tycker det hårt för alla inom cykelsporten som faktiskt ÄR rena...

Pia: Det är ett fåtal inom cykel som dopar sig och tack o lov åker de flesta dit.

Det tråkiga är att så kallade experter uttalar sig om att lägga ned cykel som sport för att det blir positiva dopingtester.

Klart att det blir positiva tester i cykel på g

Rasmussen borta från Touren
http://www.velo.se/