Quote from Funbeat user on 10 November 2007, 11:25Tack för stödet...
Tack för stödet...
Quote from Funbeat user on 12 November 2007, 11:40Reflexväst ... jag är iaf väldigt nöjd med min nya regnjacka (sånär som på att den_kunde_ ha mer damfigur ...) den är självlysande gul, och jag syns i den.
In och träna ... jag tänkte ju skippa det där med gymkort!
Får fundera lite till! Värsta är ju var
Reflexväst ... jag är iaf väldigt nöjd med min nya regnjacka (sånär som på att den_kunde_ ha mer damfigur ...) den är självlysande gul, och jag syns i den.
In och träna ... jag tänkte ju skippa det där med gymkort!
Får fundera lite till! Värsta är ju var
Quote from Funbeat user on 12 November 2007, 12:32LiL.
"In och träna ... jag tänkte ju skippa det där med gymkort"
Det behövs inget gymkort till mitt "förråd". Det kostar bara lite ström att hålla ca 10 grader där inne, så att det inte blir för varmt. Visst ja, Tv osv dra ju lite också;)
Gymkort, ja jä
LiL.
"In och träna ... jag tänkte ju skippa det där med gymkort"
Det behövs inget gymkort till mitt "förråd". Det kostar bara lite ström att hålla ca 10 grader där inne, så att det inte blir för varmt. Visst ja, Tv osv dra ju lite också;)
Gymkort, ja jä
Quote from Mattias R on 12 November 2007, 13:29Att cykla på trainer är relativt tråkigt. Har någon tips på några bra cykelfilmer jag kan skaffa för att göra träningen på trainer roligare?
Att cykla på trainer är relativt tråkigt. Har någon tips på några bra cykelfilmer jag kan skaffa för att göra träningen på trainer roligare?
Quote from j sollerman on 12 November 2007, 13:54relativt tråkigt? Det är ju skittråkigt 😉 Men som du frågar så kanske de är gött att kolla på nån cykelfilm, vet inga tyvärr. Men jag brukar kolla på tv/film. Då tar man bort lite fokus på trampadet iaf!
relativt tråkigt? Det är ju skittråkigt 😉 Men som du frågar så kanske de är gött att kolla på nån cykelfilm, vet inga tyvärr. Men jag brukar kolla på tv/film. Då tar man bort lite fokus på trampadet iaf!
Quote from Funbeat user on 12 November 2007, 14:26Nej till ditt förråd lär jag väl behöva klippkort på SJ/SAS/Expressbussarna 🙂
Själv äger jag vare sig trainer eller motionscykel - och jag är inte säker på om en trainer skulle passa till Madam Lila ... hon har rätt grova hjul - funkar det? Inte heller
Nej till ditt förråd lär jag väl behöva klippkort på SJ/SAS/Expressbussarna 🙂
Själv äger jag vare sig trainer eller motionscykel - och jag är inte säker på om en trainer skulle passa till Madam Lila ... hon har rätt grova hjul - funkar det? Inte heller
Quote from Sofie Schenell on 12 November 2007, 15:02Kör intervaller på trainern .Då hinner man inte tänka på hur tråkigt det är
Kör intervaller på trainern .Då hinner man inte tänka på hur tråkigt det är
Quote from Christian Wahlberg on 12 November 2007, 15:05Jorå, du hinner räkna sekunderna som återstår innan du kan pusta ut igen.
Måååånga gånger.
Jorå, du hinner räkna sekunderna som återstår innan du kan pusta ut igen.
Måååånga gånger.
Quote from Funbeat user on 12 November 2007, 15:15Motionscykel framför tvn!
Motionscykel framför tvn!