Quote from Funbeat user on 11 November 2014, 07:28de rammar nog träd o annat med sina..mot bergsväggar etc, hastigeherna är dubbelt upp 🙂 får väl se om de svarar på mitt email.
EDIT //
Alpina har med Jump JV i wingsuit flying, http://www.youtube.com/watch?v=kHRQbJ_D1kc
de rammar nog träd o annat med sina..mot bergsväggar etc, hastigeherna är dubbelt upp 🙂 får väl se om de svarar på mitt email.
EDIT //
Alpina har med Jump JV i wingsuit flying, http://www.youtube.com/watch?v=kHRQbJ_D1kc
Quote from Funbeat user on 11 November 2014, 09:06Väger tydligen bara 399 g, det är inte så farligt som jag trodde
Väger tydligen bara 399 g, det är inte så farligt som jag trodde
Quote from Funbeat user on 11 November 2014, 13:19Varför i hela fridens namn ska du ha en speciell hjälm att cykla med? Som dessutom inte är någon cykelhjälm?
Varför i hela fridens namn ska du ha en speciell hjälm att cykla med? Som dessutom inte är någon cykelhjälm?
Quote from Funbeat user on 12 November 2014, 09:19Bekvämligheten såklart, är det för kallt cyklar man ju inte.
Bekvämligheten såklart, är det för kallt cyklar man ju inte.
Quote from Funbeat user on 12 November 2014, 10:58Mössa under hjälmen har fungerat väldigt bra för de allra flesta som cyklar på vintern. En tunn och vindtät variant kostar någon eller ett par hundralappar. Betydligt billigare än en ny hjälm. Och blir det för varmt är det ju bara att ta av dig mössan. Ti
Mössa under hjälmen har fungerat väldigt bra för de allra flesta som cyklar på vintern. En tunn och vindtät variant kostar någon eller ett par hundralappar. Betydligt billigare än en ny hjälm. Och blir det för varmt är det ju bara att ta av dig mössan. Ti
Quote from Funbeat user on 12 November 2014, 13:44Ser inte heller någon riktig vits med en annan hjälm än en vanlig cykelhjälm. Har dock problem med igen- immade/isade glasögon. Kanske den typen som finns på hjälmen passar bättre.
Några tips? Kanske ett par slalomgoogles 😉
Ser inte heller någon riktig vits med en annan hjälm än en vanlig cykelhjälm. Har dock problem med igen- immade/isade glasögon. Kanske den typen som finns på hjälmen passar bättre.
Några tips? Kanske ett par slalomgoogles 😉
Quote from Funbeat user on 13 November 2014, 12:49Goggles till längdåkning finns väl? Som slalomgoggles men mycket mindre.
Goggles till längdåkning finns väl? Som slalomgoggles men mycket mindre.
Quote from Funbeat user on 16 November 2014, 04:03Inom längdskidor använder vanliga glasögon, inte goggles! Vill man ha något annat än sina vanliga cykelglasögon framför ögonen så är det alpina bjässar som gäller.I övrigt är buff toppen.
https://www.youtube.com/watch?v=4F0kbDkrCjM&feature=youtube_gdata
Inom längdskidor använder vanliga glasögon, inte goggles! Vill man ha något annat än sina vanliga cykelglasögon framför ögonen så är det alpina bjässar som gäller.I övrigt är buff toppen.
Quote from Funbeat user on 16 November 2014, 17:44Cyklar givetvis året om då jag inte älskar att svettas på en trainer. Här är min nybyggda vinterhoj med hemgjorda träskärmar och väskor.
BILD:www.facebook.com/photo.php?fbid=727272650685537&set=p.727272650685537&type=1
Cyklar givetvis året om då jag inte älskar att svettas på en trainer. Här är min nybyggda vinterhoj med hemgjorda träskärmar och väskor.
BILD:www.facebook.com/photo.php?fbid=727272650685537&set=p.727272650685537&type=1