Quote from Rasmus Olsson on 18 October 2011, 21:45Anders, det kräver ju att jag först köper en bil och sen skaffar mig ett garage.
Anders, det kräver ju att jag först köper en bil och sen skaffar mig ett garage.
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 21:47David: Det är inte ett alternativ när man bor i centrala Malmö...
Bruse: Hur har du cyklarna nu?
David: Det är inte ett alternativ när man bor i centrala Malmö...
Bruse: Hur har du cyklarna nu?
Quote from Rasmus Olsson on 18 October 2011, 21:49Står utspridda på golvet här å där. Behöver jag en bok, en kastrull eller en sko, får jag flytta på dom.
Står utspridda på golvet här å där. Behöver jag en bok, en kastrull eller en sko, får jag flytta på dom.
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 21:54Du får köpa ett hus med källare.
Du får köpa ett hus med källare.
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 22:04Har du INGEN bil Bruse? Sugen på att köpa en fantastisk skapelse från 1973, en bubbla i guldmetallic och originalsollucka till höstpris?
Har du INGEN bil Bruse? Sugen på att köpa en fantastisk skapelse från 1973, en bubbla i guldmetallic och originalsollucka till höstpris?
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 22:34Själv kommer jag att skaffa ett "Dual bike stand" när jag köpper min andra hoj nästa år. Så kommer jag ha båda cyklarna i lägenheten året runt! 🙂
http://www.cellbikes.com.au/Topeak-Dual-Touch-Bike-Stand
Själv kommer jag att skaffa ett "Dual bike stand" när jag köpper min andra hoj nästa år. Så kommer jag ha båda cyklarna i lägenheten året runt! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 10:03Om man flyttar bilarna närmare ... ???
Jag har garage som byggdes som skyddsrum på 80-talet, för 50 människor, tror jag. I teori finns det plats för tre herrgårdsvagnar i rad. I teori.
Jag har en och annan cykel därinne (perfekt temperatur för att förva
Om man flyttar bilarna närmare ... ???
Jag har garage som byggdes som skyddsrum på 80-talet, för 50 människor, tror jag. I teori finns det plats för tre herrgårdsvagnar i rad. I teori.
Jag har en och annan cykel därinne (perfekt temperatur för att förva
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 10:19De där vägghyllorna var riktigt inspirerande, då blir man ju motiverad att verkligen tvätta cykeln alldeles skinande ren innan vintern och sparar samtidigt pengar på tavlor 🙂
De där vägghyllorna var riktigt inspirerande, då blir man ju motiverad att verkligen tvätta cykeln alldeles skinande ren innan vintern och sparar samtidigt pengar på tavlor 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 19 October 2011, 10:49Vad ska jag med bil till?
Vad ska jag med bil till?
Quote from Jonny Persson on 19 October 2011, 10:50Åka till Motala?
Åka till Motala?