Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 17:23Av bilderna att döma så har jag alldeles för få cyklar. 🙂 Jag skulle nog kunna rymma en tio cyklar på mina väggar. Hmm.
Av bilderna att döma så har jag alldeles för få cyklar. 🙂 Jag skulle nog kunna rymma en tio cyklar på mina väggar. Hmm.
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 10:10Så vad är problemet!
Bara att börja tillfredställa dina behov 🙂Bygga ut lägenheten är betydligt svårare 😉
Så vad är problemet!
Bara att börja tillfredställa dina behov 🙂
Bygga ut lägenheten är betydligt svårare 😉
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 10:12Vinterförvara? Man cyklar ju året runt givetvis! 🙂
Vinterförvara? Man cyklar ju året runt givetvis! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 10:29Inte med alla cyklar.
Inte med alla cyklar.
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 10:08Nä på vintern hänger fincykeln på vägen och fulcykeln får slita... På sommaren... eh fulcykeln får inte hänga på väggen utan står under tak på uteplatsen och samlar damm och löv... ja den är inte fin... Men funkar bra. 🙂
Nä på vintern hänger fincykeln på vägen och fulcykeln får slita... På sommaren... eh fulcykeln får inte hänga på väggen utan står under tak på uteplatsen och samlar damm och löv... ja den är inte fin... Men funkar bra. 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 22:22No no, när vintern kommer står fincykeln på trainern!
I alla fall om den kommer snart!
Ja alltså vinter och beställd trainer 😉
No no, när vintern kommer står fincykeln på trainern!
I alla fall om den kommer snart!
Ja alltså vinter och beställd trainer 😉
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 10:29ja jo, först ska bara tranierdäcket monteras på fälgen... Vilket inte skedde förra vintern då det är såååå tråkigt att cykla trainer, så cykeln fick hänga kvar på väggen... Körde alternativ träning utomhus istället...
ja jo, först ska bara tranierdäcket monteras på fälgen... Vilket inte skedde förra vintern då det är såååå tråkigt att cykla trainer, så cykeln fick hänga kvar på väggen... Körde alternativ träning utomhus istället...
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 22:36Tänk inte att du ska cykla trainer, utan tänk, nu ska jag se en bra rulle, å då kan man lika gärna sitta på hojen som soffan... jag lär väll bli varse i vinter om jag har rätt (#)
Tänk inte att du ska cykla trainer, utan tänk, nu ska jag se en bra rulle, å då kan man lika gärna sitta på hojen som soffan... jag lär väll bli varse i vinter om jag har rätt (#)