Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 22:59Det finns inga motsvarande i vinterutförande.
Det finns inga motsvarande i vinterutförande.
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 10:19Tänk på att dubbade skor för orientering inte har nån större dämpning
och där känns dubbarna igenom och ofta finns inget mönster (jämför med spikskor).Så tänk på att icebug och andra har två olika typer av skor med dubbar
(orientering och terräng) vilk
Tänk på att dubbade skor för orientering inte har nån större dämpning
och där känns dubbarna igenom och ofta finns inget mönster (jämför med spikskor).
Så tänk på att icebug och andra har två olika typer av skor med dubbar
(orientering och terräng) vilk
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 22:06Jag har 2 olika upplägg:
1. Kör som vanligt. Var beredd på att det är vinter=halt. Långsammare...försiktigare...varma strumpor.
2. Icebug is the shit! Dubbarna greppar bra på is...inte bra på is som ligger på snö. Har bitter erfarenhet av detta. Alltså
Jag har 2 olika upplägg:
1. Kör som vanligt. Var beredd på att det är vinter=halt. Långsammare...försiktigare...varma strumpor.
2. Icebug is the shit! Dubbarna greppar bra på is...inte bra på is som ligger på snö. Har bitter erfarenhet av detta. Alltså
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 12:39"Äh, vad tusan. Inget är bättre än ett löppass i snöstorm. Då är det SKÖNT att komma in."
Håller fullständigt med! Har en nyårsdagstradition att alltid ge mig ut en längre runda, antingen joggandes, motionsgåendes eller stavgåendes. Minns speciellt två n
"Äh, vad tusan. Inget är bättre än ett löppass i snöstorm. Då är det SKÖNT att komma in."
Håller fullständigt med! Har en nyårsdagstradition att alltid ge mig ut en längre runda, antingen joggandes, motionsgåendes eller stavgåendes. Minns speciellt två n