Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarVintermaran!
You need to log in to create posts and topics.

Jag kommer köra min lilla löparrygga trots kafétäta områden. Schyst att ha lite plats för en energibar, plånboken, ett par extra strumpor, vantar och kameran.

Kul att fler hänger på! Fortsätt så (t+)

Det låter jättekul! Hm. Ska kolla kalendern. (Om jag så bara klarar första varvet så är det längre än jag någonsin sprungit, men i alla fall ;-))

Magnus, du förtar inte köpglädjen 🙂

Plus att jag behöver ha en ryggsäck för mina långpass/kombinerade löp/simpass ändå och nu fick jag ytterligare en anledning att köpa den 🙂

/ Marcus

Oh....! Sugen!! 6 min tempo är inte prat-tempo för min del men det kanske bara är ett plus för er andra att jag håller snattran... (t+)

Om jag bara kan bli frisk nån gång! Jag är inne på fjärde veckan med utblommad förkylning, vilket föregicks av tre veckor med tunga ben...

Anmäler mig, även om jag endast sprungit 2mil som mest än så länge. Samt en stor reservation då jag har en fysiologihemtenta som ska in på måndagen efter.

Thomas>Finns få saker som är så motiverande för såväl löpning som städning och diverse andra aktiviteter som just en tenta. Så jag tror du kommer delta.

Nu med en lite dryg vecka kvar så ser vädret ut att bli ganska bra, 6 grader och soligt. Hoppas att rapporten är stabil 🙂

Sol och 6 grader?! Ja men då hänger jag på. (H)

I alla fall en bit på vägen. Annars får någon ta med sig skottkärra och kör mig de sista milen.

Angående parkering så finns det GRATIS på Valhallavägen mitt emot Stadion. 3 min. gångväg till Östermalms IP. Garanterat lediga platser:-)