Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 08:17Vad kul det ska bli 🙂 🙂
Vad kul det ska bli 🙂 🙂
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 10:12Jag hoppas jag kommer, men i torsdags då jag körde korta intervaller högg det till ordentligt i baksidan av låret 🙁
Jag har vilat sen dess och sprang 3 km igår utan problem. Men samtidigt känns det lite surt om jag åker upp till Stockholm från Jönköping
Jag hoppas jag kommer, men i torsdags då jag körde korta intervaller högg det till ordentligt i baksidan av låret 🙁
Jag har vilat sen dess och sprang 3 km igår utan problem. Men samtidigt känns det lite surt om jag åker upp till Stockholm från Jönköping
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 11:55Åh vad tråkigt att höra Marcus, men du har ju rätt, prioritera Tomtetåget framför detta! Då kan vi snacka löpning i 5 mil 😀
Åh vad tråkigt att höra Marcus, men du har ju rätt, prioritera Tomtetåget framför detta! Då kan vi snacka löpning i 5 mil 😀
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 20:26Vet inte om jag kommer, har delvis en tenta som ska in, brunch inbokad + har inte sprungit alls på ca 2 veckor av lite känningar i vänster knä och sjukdom, ska även ut på TSM på söndagen. Bär emot att avboka...
Thomas
Vet inte om jag kommer, har delvis en tenta som ska in, brunch inbokad + har inte sprungit alls på ca 2 veckor av lite känningar i vänster knä och sjukdom, ska även ut på TSM på söndagen. Bär emot att avboka...
Thomas
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 21:10Tråkigt att höra Thomas, men man kan ju inte vara med överallt. Tufft att klämma in en brunch under en mara 🙂
Tråkigt att höra Thomas, men man kan ju inte vara med överallt. Tufft att klämma in en brunch under en mara 🙂
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 13:20Hej,
Har varit sugen som bara den att få ett bra lång pass och springa maran igen med lite trevlig umgänge ....Dessvärre har jag fått hinder.....Så jag kan nog inte komma - Kanske.... men, troligen inte, - hoppas på fler sammlade löppass.
Ha det!
A.
Hej,
Har varit sugen som bara den att få ett bra lång pass och springa maran igen med lite trevlig umgänge ....Dessvärre har jag fått hinder.....Så jag kan nog inte komma - Kanske.... men, troligen inte, - hoppas på fler sammlade löppass.
Ha det!
A.
Quote from Panama B on 5 November 2010, 15:31Jag satsar att dyka upp men 1 varv gör mig mer än nöjd.... Vi hörs
Jag satsar att dyka upp men 1 varv gör mig mer än nöjd.... Vi hörs
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 22:55Tjena!
Grymt kul, och skönt, ska vi ha det imorgon oavsett vilken distans det blir.
Gå och lägg er nu!
Tjena!
Grymt kul, och skönt, ska vi ha det imorgon oavsett vilken distans det blir.
Gå och lägg er nu!
Quote from Funbeat user on 6 November 2010, 00:34attans att jag alltid ska hitta sånt här i sista sekunden! hoppas ni får kanondag och nästa gång ska jag vara ute i god tid så att jag också kan följa med!
attans att jag alltid ska hitta sånt här i sista sekunden! hoppas ni får kanondag och nästa gång ska jag vara ute i god tid så att jag också kan följa med!
Quote from Funbeat user on 6 November 2010, 08:09Ha det nu riktigt roligt där ute och spring gärna ett extra varv för min skull 😉
Ha det nu riktigt roligt där ute och spring gärna ett extra varv för min skull 😉