Quote from Guest on 28 September 2011, 17:38Har en liten tanke som börjat växa sig större och större i min skalle, även om jag försökt putta bak den, förminska den, nonchalera den. Nämligen att börja cykla till jobbet, med början nu i höst! Jag skulle gissa att det tar ca 40 min med racer + sommar
Har en liten tanke som börjat växa sig större och större i min skalle, även om jag försökt putta bak den, förminska den, nonchalera den. Nämligen att börja cykla till jobbet, med början nu i höst! Jag skulle gissa att det tar ca 40 min med racer + sommar
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 17:48Man vänjer sig och efter ett tag är det mer pest att sätta sig på pendeln. Och vissa dagar är det till och med helt fantastiskt härligt att hoja ute. Jag tycker att sambon är lite sträng med utgifterna. Hon måste ju räkna på att du sparar in några tusenl
Man vänjer sig och efter ett tag är det mer pest att sätta sig på pendeln. Och vissa dagar är det till och med helt fantastiskt härligt att hoja ute. Jag tycker att sambon är lite sträng med utgifterna. Hon måste ju räkna på att du sparar in några tusenl
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 18:50Denna kanske kunde vara något?
http://www.blocket.se/stockholm/Cyclocross_Marin_Cortina_36332872.htm?ca=15&w=3
Mvh Anders.
Denna kanske kunde vara något?
http://www.blocket.se/stockholm/Cyclocross_Marin_Cortina_36332872.htm?ca=15&w=3
Mvh Anders.
Quote from Rasmus Olsson on 28 September 2011, 18:56Handskar och ordentliga skor är det viktigaste i klädväg. Resten är att bygga på principen flera lager och vindtätt. hela vintern körde jag med en långärmad merinoulltröja och en Windstopper softshelljacka från Gore. Funkade utmärkt ned till -20. På benen
Handskar och ordentliga skor är det viktigaste i klädväg. Resten är att bygga på principen flera lager och vindtätt. hela vintern körde jag med en långärmad merinoulltröja och en Windstopper softshelljacka från Gore. Funkade utmärkt ned till -20. På benen
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 18:58Det råkar vara så att en kompis har en MTB "över" som jag kan få långlåna mot lite starksprit 🙂 Han skriver:
Den är gammal men det var bra skit då. Depression XT, Manitougaffel och lite sånt. 🙂
Den kommer nog duga för mig tror jag?
Det råkar vara så att en kompis har en MTB "över" som jag kan få långlåna mot lite starksprit 🙂 Han skriver:
Den är gammal men det var bra skit då. Depression XT, Manitougaffel och lite sånt. 🙂
Den kommer nog duga för mig tror jag?
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 19:01"Komma hem fysiskt trött och troligen mentalt omstartad till ett varmt bad och god middag?"
Låter som att en del har det förspänt ;).
Jag har cyklat året runt förr. När det inte regnar är det väl inte hela världen med rätt kläder. Vinterregn är dock gan
"Komma hem fysiskt trött och troligen mentalt omstartad till ett varmt bad och god middag?"
Låter som att en del har det förspänt ;).
Jag har cyklat året runt förr. När det inte regnar är det väl inte hela världen med rätt kläder. Vinterregn är dock gan
Quote from Rasmus Olsson on 28 September 2011, 19:02En del dämpare har en förmåga att sluta dämpa vid minusgrader och känns mer som ett bojsänke.
Men bra, då slipper du utgiften för cykel. Köp cykelskor så du får plats med två par sockor i. Glöm allt vad bomull heter. Satsa på merinoull. Dyrt, men det sti
En del dämpare har en förmåga att sluta dämpa vid minusgrader och känns mer som ett bojsänke.
Men bra, då slipper du utgiften för cykel. Köp cykelskor så du får plats med två par sockor i. Glöm allt vad bomull heter. Satsa på merinoull. Dyrt, men det sti
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 19:04Låter som en utmärkt pendlingscykel. Min pendlare är en gammal MTB ifrån ca 94-95 med stel framgaffel och slicksdäck. Ska jag cykla vidare senare på hösten lär det väl bli att skaffa vinterdäck, men däcken som sitter på behöver nog ändå bytas till nästa s
Låter som en utmärkt pendlingscykel. Min pendlare är en gammal MTB ifrån ca 94-95 med stel framgaffel och slicksdäck. Ska jag cykla vidare senare på hösten lär det väl bli att skaffa vinterdäck, men däcken som sitter på behöver nog ändå bytas till nästa s
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 19:08God middag och varmt bad... "Låter som att en del har det förspänt ."
Fredrik: Skaffar du ett badkar så ska jag nog kunna fixa även bad-delen, eller funkar det med Minis pool? 😉
God middag och varmt bad... "Låter som att en del har det förspänt ."
Fredrik: Skaffar du ett badkar så ska jag nog kunna fixa även bad-delen, eller funkar det med Minis pool? 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 19:09Jag visste att du skulle hugga på det där. 😉
Jag visste att du skulle hugga på det där. 😉