Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 19:11Ja va fan du ska väl inte sitta här och tycka att andra har det förspänt när du har det minst lika bra själv. 😉 Fast när jag läste om så såg jag att det faktiskt stod god middag och inte bara middag...det skulle kunna vara där jag failar.
OBS! 😉 😉 😉
Ja va fan du ska väl inte sitta här och tycka att andra har det förspänt när du har det minst lika bra själv. 😉 Fast när jag läste om så såg jag att det faktiskt stod god middag och inte bara middag...det skulle kunna vara där jag failar.
OBS! 😉 😉 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 19:16Kör med stel gaffel.
Kör med stel gaffel.
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 19:27Jo, kan man välja så är definitivt stel gaffel att föredra. Har man redan en cykel tillgänglig så är det väl bara att använda den iofs. Men det går att hitta begagnade gamla MTB:er med stel framgaffel för rena skitsummor på blocket.
Jo, kan man välja så är definitivt stel gaffel att föredra. Har man redan en cykel tillgänglig så är det väl bara att använda den iofs. Men det går att hitta begagnade gamla MTB:er med stel framgaffel för rena skitsummor på blocket.
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 19:28Ta samma pengar och flytta söderut dessa eländiga månader. Arbeta kan man göra över nätet.
Ta samma pengar och flytta söderut dessa eländiga månader. Arbeta kan man göra över nätet.
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 20:14Jag vinterpendlar liknande sträcka (Älvsjö-Gärdet) och tycker att det är riktigt skönt. Turerna varierade förra året från underbara (ensamt på cykelbanan på skeppsbron i soluppgång) till det mer episka slaget (70 minuters snömodd och snöstorm, mot normala
Jag vinterpendlar liknande sträcka (Älvsjö-Gärdet) och tycker att det är riktigt skönt. Turerna varierade förra året från underbara (ensamt på cykelbanan på skeppsbron i soluppgång) till det mer episka slaget (70 minuters snömodd och snöstorm, mot normala
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 20:36Vilka affärer säljer denna ull eller måste man köpa på nätet Buse?Förlåt Bruse ska det ju va:)
Vilka affärer säljer denna ull eller måste man köpa på nätet Buse?Förlåt Bruse ska det ju va:)
Quote from Rasmus Olsson on 28 September 2011, 20:42Addanture, Naturkompaniet osv har stort sortiment. Kör med merinoullskalsonger och strumpor året runt. Himla skönt, svalt på sommaren och varmt på vintern.
Addanture, Naturkompaniet osv har stort sortiment. Kör med merinoullskalsonger och strumpor året runt. Himla skönt, svalt på sommaren och varmt på vintern.
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 21:00Tack så mkt för synpunkter!
Ska sätta ihop en "lista" med saker.
Är det svårt att få till det med kralligare skoöverdrag eller är det bara att ställa in sig på bra vinter-skor?
Tack så mkt för synpunkter!
Ska sätta ihop en "lista" med saker.
Är det svårt att få till det med kralligare skoöverdrag eller är det bara att ställa in sig på bra vinter-skor?
Quote from Rasmus Olsson on 28 September 2011, 21:40Skoöverdragen skyddar bara mot kyla uppifrån, inte underifrån. Där har du bara din tunna 5mm plastsula. Satsa på riktiga vintercykelskor med plats för två sockor om du tänkt hoja nedåt minus 10-20.
Skoöverdragen skyddar bara mot kyla uppifrån, inte underifrån. Där har du bara din tunna 5mm plastsula. Satsa på riktiga vintercykelskor med plats för två sockor om du tänkt hoja nedåt minus 10-20.
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 21:43Jag har inte specifika vintercykelskor. Jag kör med ett par cykelskor som jag får i extra strumpor i och så har jag skoskydd i neopren. Det räcker ganska långt. Min stora favvo är Assos vinterstrumpor. När det blir kallare struntar jag faktiskt i det där
Jag har inte specifika vintercykelskor. Jag kör med ett par cykelskor som jag får i extra strumpor i och så har jag skoskydd i neopren. Det räcker ganska långt. Min stora favvo är Assos vinterstrumpor. När det blir kallare struntar jag faktiskt i det där