Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 21:48Funkar rätt ok att slänga i ett par vintersulor istället för de tunna sulorna som är i. Jag köpte ett par för 20 spänn på en julmarknad 🙂
Funkar rätt ok att slänga i ett par vintersulor istället för de tunna sulorna som är i. Jag köpte ett par för 20 spänn på en julmarknad 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 22:01Då till en annan fråga, vilken jag förstår att det finns väldigt många svar till.
Finns det underställ som är så pass bra och ventilerar ut svetten att man kan klara sig utan en dush när man kommer fram till jobbet, eöler är det en myt? (förstår självklar
Då till en annan fråga, vilken jag förstår att det finns väldigt många svar till.
Finns det underställ som är så pass bra och ventilerar ut svetten att man kan klara sig utan en dush när man kommer fram till jobbet, eöler är det en myt? (förstår självklar
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 22:02Jobbar du i kundtjänsten så kan du hoppa över duschen-
Jobbar du i kundtjänsten så kan du hoppa över duschen-
Quote from Rasmus Olsson on 28 September 2011, 22:08Alla bra underställer ska transportera bort fukten mot nästa lager. Som merinoull. Men det är nog inte understället som gör dig svettig, det håller torr och varm. Det är de vindtäta kläderna som även stänger in svetten. Men det beror på hur mycket du svet
Alla bra underställer ska transportera bort fukten mot nästa lager. Som merinoull. Men det är nog inte understället som gör dig svettig, det håller torr och varm. Det är de vindtäta kläderna som även stänger in svetten. Men det beror på hur mycket du svet
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 23:24Først syklen: Du trenger ikke dempegaffel, men om den har, så lås den på flat veg.
Piggdekk på iset veg. Eller gode knasredekk.
Syklen oppbevares frostfritt, og alle bremse/gir virer strømper smøres med tynn olje/låsoljefor å ungå frost.
Lys og reflex.
Først syklen: Du trenger ikke dempegaffel, men om den har, så lås den på flat veg.
Piggdekk på iset veg. Eller gode knasredekk.
Syklen oppbevares frostfritt, og alle bremse/gir virer strømper smøres med tynn olje/låsoljefor å ungå frost.
Lys og reflex.
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 00:31Strunta i långkalsingar, om Du har Ditt jobb inomhus. Använd överdragsbrallor istället. Vindtäta träningsoverallsbyxor duger fint. Anorak eller annan jacka med huva är nästan nödvändig vid sträng kyla. Tumvantar. I den munderingen körde jag till jobbet vi
Strunta i långkalsingar, om Du har Ditt jobb inomhus. Använd överdragsbrallor istället. Vindtäta träningsoverallsbyxor duger fint. Anorak eller annan jacka med huva är nästan nödvändig vid sträng kyla. Tumvantar. I den munderingen körde jag till jobbet vi
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 15:43Glöm för allt i världen inte bra lampor å en massa reflexer. Du vill synas i ur och skur nu när vädret ballar ur å mörkret kommer krypande..
Have fun! =)
Glöm för allt i världen inte bra lampor å en massa reflexer. Du vill synas i ur och skur nu när vädret ballar ur å mörkret kommer krypande..
Have fun! =)
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 15:52Jag pendlar på cykeln varje dag året runt. Visserligen inte mer än 5 km enkel resa och i tätort (stockholm) vilket du också gör Patrik, om jag förstår saken rätt. För mig är cykelpendling oslagbart i jämförelse med alternativen. Kör på en hybrid, lite bre
Jag pendlar på cykeln varje dag året runt. Visserligen inte mer än 5 km enkel resa och i tätort (stockholm) vilket du också gör Patrik, om jag förstår saken rätt. För mig är cykelpendling oslagbart i jämförelse med alternativen. Kör på en hybrid, lite bre
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 19:50Det är bara att köra, härlig luft, nästan ensam på vägarna och ingen trängsel vid duscharna på jobbet. Kör liknande sträcka, Hässelby-Hägersten och försöker åtminstone köra 2 dagar i veckan. Uppskattningen på tidsökningen känns korrekt. Fodrade vintertigh
Det är bara att köra, härlig luft, nästan ensam på vägarna och ingen trängsel vid duscharna på jobbet. Kör liknande sträcka, Hässelby-Hägersten och försöker åtminstone köra 2 dagar i veckan. Uppskattningen på tidsökningen känns korrekt. Fodrade vintertigh
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 19:57Såg att min favoritlektyr, reklamtidningen från XXL, har utkommit med nytt nummer. Om jag lyckades tyda språket rätt så verkar det vara kampanj på en hel del vinterkläder som lämpliga underställ, yllestrumpor (eller ullfrottesock som XXL kallar dem), vint
Såg att min favoritlektyr, reklamtidningen från XXL, har utkommit med nytt nummer. Om jag lyckades tyda språket rätt så verkar det vara kampanj på en hel del vinterkläder som lämpliga underställ, yllestrumpor (eller ullfrottesock som XXL kallar dem), vint