Quote from Guest on 15 February 2010, 18:51hur kan man träna kondition nu i vinter?
hur kan man träna kondition nu i vinter?
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 19:01Ge sig ut och springa??
Och vill du inte det är väl löpband och / eller crosstrainer ett tips...
Ge sig ut och springa??
Och vill du inte det är väl löpband och / eller crosstrainer ett tips...
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 19:52Spinning om det är kallare än -10, har fått upp min kondis rejält eftersom jag kan köra det längre och hårdare än löpning.
Om det är för tråkigt aerobics/boxning/dans etc.
Spinning om det är kallare än -10, har fått upp min kondis rejält eftersom jag kan köra det längre och hårdare än löpning.
Om det är för tråkigt aerobics/boxning/dans etc.
Quote from Camilla Höög on 15 February 2010, 20:01Löpning fungerar bra. Om det är halt så skaffar du broddar eller dubbade skor. Om det är kallt så skaffar du bättre kläder.
Löpning fungerar bra. Om det är halt så skaffar du broddar eller dubbade skor. Om det är kallt så skaffar du bättre kläder.
Quote from ellen olsson on 15 February 2010, 20:10Längdskidor såklart!
Längdskidor såklart!
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 21:03Det är bara att ge sig ut och klä sig efter behovet - själv springer jag i skogen, men längdskidor funkar lika bäst. Väder och underlag är bara en slags sparringpartener.
Tycker du inte om uteklimatet finns en massa skoj att roa sig med på ett gym. Spinn
Det är bara att ge sig ut och klä sig efter behovet - själv springer jag i skogen, men längdskidor funkar lika bäst. Väder och underlag är bara en slags sparringpartener.
Tycker du inte om uteklimatet finns en massa skoj att roa sig med på ett gym. Spinn
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 22:01Boskapsklockor (Kettlebells) vad är det för något?
Boskapsklockor (Kettlebells) vad är det för något?
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 22:06Kettle
1. A metal pot, usually with a lid, for boiling or stewing.
2. A teakettle.
3. Music. A kettledrum.
4. Geology. A depression left in a mass of glacial drift, formed by the melting of an isolated block of glacial ice.
5. A pothole.
Kettle
1. A metal pot, usually with a lid, for boiling or stewing.
2. A teakettle.
3. Music. A kettledrum.
4. Geology. A depression left in a mass of glacial drift, formed by the melting of an isolated block of glacial ice.
5. A pothole.
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 23:49vad är kettlebells??
vad är kettlebells??
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 23:50BILD:http://www.holliston.k12.ma.us/high/davanzo/webpics/kbs.jpg
BILD:http://www.holliston.k12.ma.us/high/davanzo/webpics/kbs.jpg