Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 12:16Men är det inte april man ska ha den bästa tiden?
Men är det inte april man ska ha den bästa tiden?
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 12:22..
..
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 12:33Nu närmar Finalen sig. Är snö/is bort redan?
Nu närmar Finalen sig. Är snö/is bort redan?
Quote from Magnus Gelang on 25 March 2009, 12:50Nej det kom 2 nya dm i söndags/måndags 🙁
Nej det kom 2 nya dm i söndags/måndags 🙁
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 13:08Här i Västerås börjar spåren töa fram även om det fortfarande är isbelagt på Rocklunda. Så jag kör nog min sista Vu på Björnöns 2,5:a så jag kan jämföra den med föregående.
Här i Västerås börjar spåren töa fram även om det fortfarande är isbelagt på Rocklunda. Så jag kör nog min sista Vu på Björnöns 2,5:a så jag kan jämföra den med föregående.
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 13:15Det är fortfarande en del is där jag vill springa.
Det är fortfarande en del is där jag vill springa.
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 14:30Jag sprang min mil i samband med Göteborgsvarvets seedningslopp (kvartsmara) och milen passerades vid 46:30, rekord med minuten! Nu blir det längre och lugnare pass med fokus på gbg-varvet.
Lycka till alla andra!
Jag sprang min mil i samband med Göteborgsvarvets seedningslopp (kvartsmara) och milen passerades vid 46:30, rekord med minuten! Nu blir det längre och lugnare pass med fokus på gbg-varvet.
Lycka till alla andra!
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 16:47Här börjar snön ge med sig på gång och cykelvägarna men fortfarande isigt. Hoppas det fortsätter åt det bättre inför nästa vecka när det blir dags för mig att göra sista VU.
Här börjar snön ge med sig på gång och cykelvägarna men fortfarande isigt. Hoppas det fortsätter åt det bättre inför nästa vecka när det blir dags för mig att göra sista VU.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 16:21Jag längtar efter stjärnan 😀
Jag längtar efter stjärnan 😀
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 17:16Hoppas jag fixar den här efter att ha missat alla förut ... (H)
Hoppas jag fixar den här efter att ha missat alla förut ... (H)