Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Trist att kraftig motvind mellan 4 och 7,5 gjorde att jag missade stjärnan med 28 sek. Dock nöjd med att ha genomfört alla VU trots många sjukdomar under tiden. Tack broder för denna fina utmaning.

Senast på måndag måste tiden vara registrerad!

Genomförde milen idag. Tiden blev 100 minuter. Jag har 2 ggr gått den på 99 minuter så inget PB för mig. Men jag är aningens förkyld så jag är glad att den blev genomförd över huvud taget 🙂

I härligt vårväder, kortärmad tröja, min nya Garmin 305 på armen sprang jag snabbt, sporrad av bl.a. Yvonne, högre ansträningsgrad än vanligt men så gick det ju snabbt.

Härligt Kerstin!!! (H:)

Tummen upp Bullen då du gick milen trots förkylning! (t+)

Öhh,kan även jag vara med?
När jag vill i April??
Är det så enkelt?

Hanna: Vinterutmaningen är på slutrakan ... senast på måndag måste du springa/gå milen om du vill vara med.

Sedan fortsätter Sommarutmaningen där det gäller att springa/gå 5 kilometer (på nya ställen varje månad). Sommarutmaningen april ska utföras inom

Jaha..Tack då var jag nog lite sen.. ,)
Men Sommarutmaningen då..(?)

Klart du kan vara med men Vinterutmaningen har final denna helg. Du kan läsa mer i trådstarten.

Men Sommarutmaningen startar även den i april och då är det i stället 5 km som gäller. http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=389938

Välkommen

Jo titta min "berättelse" kom med, men inte uppbygglig. Jo som varning för vad som händer när man legat lågt med tränignen 😉
Det är farligt att starta om.