Quote from Guest on 11 September 2008, 21:57Vinterutmaningen Februari
En mil i ditt favoritspår! (t+)
Perfekt starttid! (H:)
Gott om plats! 😉
Du slipper att hämta nummerlapp! (H)Kan det bli bättre?
Den första lördagen i månaden tävlar man. Var och en springer där dom brukar, men att man skapar
Vinterutmaningen Februari
En mil i ditt favoritspår! (t+)
Perfekt starttid! (H:)
Gott om plats! 😉
Du slipper att hämta nummerlapp! (H)
Kan det bli bättre?
Den första lördagen i månaden tävlar man. Var och en springer där dom brukar, men att man skapar
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 22:07Deltävling 5
Startar i http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=289952
men alla är välkomna att hoppa på (L)
Deltävling 5
Startar i http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=289952
men alla är välkomna att hoppa på (L)
Quote from Magnus Gelang on 11 September 2008, 22:11Haha, lägger in den direkt 🙂
Haha, lägger in den direkt 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 16:25Längtar redan...
Längtar redan...
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 20:25Ja det ska bli kul att se vad Lars hittar på för fuffens den här gången.
Ja det ska bli kul att se vad Lars hittar på för fuffens den här gången.
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 20:59Har påbörjat löpningen igen men får öka max 500m var 3:e dag enligt stränga order från naprapaten, så det tar ett tag innan jag springer en mil.
Men i februari ska jag förhoppningsvis kunna springa lite längre sträckor igen utan att benhinnorna ska krång
Har påbörjat löpningen igen men får öka max 500m var 3:e dag enligt stränga order från naprapaten, så det tar ett tag innan jag springer en mil.
Men i februari ska jag förhoppningsvis kunna springa lite längre sträckor igen utan att benhinnorna ska krång
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 09:33Laddar redan. Klappa takten alla bagarbarn - PB PB hela dan!
Laddar redan. Klappa takten alla bagarbarn - PB PB hela dan!
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 10:36😀
😀
Quote from Lotta Lindström on 4 January 2009, 17:02Men jösses, jag som inte har hunnit med januariutmaningen än 🙂
Men jösses, jag som inte har hunnit med januariutmaningen än 🙂
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 18:31Det är lugnt Sara. Du har ju fortfarande ett helt dygn på dig. 🙂
Det är lugnt Sara. Du har ju fortfarande ett helt dygn på dig. 🙂