Quote from Lotta Lindström on 5 January 2009, 17:42Sådärja, nu kan jag också se fram mot februariutmaningen:-)
Sådärja, nu kan jag också se fram mot februariutmaningen:-)
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 13:04Undrar om det går att hålla sig ända till februari, när man som jag missade januariutmaningen. Behöver nog ut och ta januarirundan i efterhand för att kunna börja längta på riktigt till februari. Men först skall kroppen bli frisk. Det längtar jag efter.
Undrar om det går att hålla sig ända till februari, när man som jag missade januariutmaningen. Behöver nog ut och ta januarirundan i efterhand för att kunna börja längta på riktigt till februari. Men först skall kroppen bli frisk. Det längtar jag efter.
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 18:38Alldeles för myche snö ute i kanten på gamla hederliga E4:an, väg 600 numera mellan Uppsala å Mehedeby. Jumskarna sa direkt åt mig att sluta upp med dom här dumheterna samt tänk på din ålder oxo å tävlingsprogrammet 2009 typ.
Som den vise man jag är så ly
Alldeles för myche snö ute i kanten på gamla hederliga E4:an, väg 600 numera mellan Uppsala å Mehedeby. Jumskarna sa direkt åt mig att sluta upp med dom här dumheterna samt tänk på din ålder oxo å tävlingsprogrammet 2009 typ.
Som den vise man jag är så ly
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 18:38Nu är tävlingen där du kan vinna ära och en bok!
Allt du behöver är att fundera på antalet NYA deltagare i denna deltävling!
Nu är tävlingen där du kan vinna ära och en bok!
Allt du behöver är att fundera på antalet NYA deltagare i denna deltävling!
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 19:2710 km idag ändå och nu har jag kutat varenda dag under 2009. Minst 6 km å mest 10 som idag...HURRA.?! I morgon blir det middag med sönerna i Gävla så då satsar jag på 1 km...hehehe.Håll igång påkarna alla ni runninglovers.//Kjell.
10 km idag ändå och nu har jag kutat varenda dag under 2009. Minst 6 km å mest 10 som idag...HURRA.?! I morgon blir det middag med sönerna i Gävla så då satsar jag på 1 km...hehehe.Håll igång påkarna alla ni runninglovers.//Kjell.
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 21:06Men varenda dag Kjell!!??!! (#)
Glöm inte att kroppen måste få vila mellan varven!!!!!!!!
Annars är risken stor att den tillslut säger ifrån och det riktigt rejält också...men du känner ju din kropp bäst! (H)
Men varenda dag Kjell!!??!! (#)
Glöm inte att kroppen måste få vila mellan varven!!!!!!!!
Annars är risken stor att den tillslut säger ifrån och det riktigt rejält också...men du känner ju din kropp bäst! (H)
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 22:16Just att du tänker på min stackars gamla utslitna kropp Therese.
Ja jag har väl öppnat tidigare årgångar ännu värre..men det är ingen fara på taket. Jag löper runt i snön lite så där långsamt å försiktigt å så funderar jag på dom här grupperna typ ;Streak
Just att du tänker på min stackars gamla utslitna kropp Therese.
Ja jag har väl öppnat tidigare årgångar ännu värre..men det är ingen fara på taket. Jag löper runt i snön lite så där långsamt å försiktigt å så funderar jag på dom här grupperna typ ;Streak
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 22:23Kjell: Himla synd att du inte har din träningsdagbok upplagd på FB!
Jag är så imponerad av alla dina maratonlopp och eftersom jag är en "slow runner" som tänkt klara ett maraton så småningom så skulle jag vara jätteintresserad av hur du tränar (tempo, str
Kjell: Himla synd att du inte har din träningsdagbok upplagd på FB!
Jag är så imponerad av alla dina maratonlopp och eftersom jag är en "slow runner" som tänkt klara ett maraton så småningom så skulle jag vara jätteintresserad av hur du tränar (tempo, str
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 09:06Jaaa Kjell! Kom med oss i streakrunning-tosseri-gänget! 😀 Vi har vansinnigt kul och delar med oss av den ena knasigare varianeten av "nödstreaking" än den andra. Perfekt om man inte bara vill springa seriöst alltså - utan gärna får garva lite ibland. 😀
Jaaa Kjell! Kom med oss i streakrunning-tosseri-gänget! 😀 Vi har vansinnigt kul och delar med oss av den ena knasigare varianeten av "nödstreaking" än den andra. Perfekt om man inte bara vill springa seriöst alltså - utan gärna får garva lite ibland. 😀
Quote from Magnus Gelang on 10 January 2009, 13:29Vad är streak-running?
Vad är streak-running?