Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 14:30Att man springer ombytt en km eller mile (1,6) varje dag.
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1465
Att man springer ombytt en km eller mile (1,6) varje dag.
Quote from Magnus Gelang on 10 January 2009, 14:33Ojoj, jag som inte ens klarar att springa 1 km skulle ju aldrig ge mig in i den gruppen 😀
Ojoj, jag som inte ens klarar att springa 1 km skulle ju aldrig ge mig in i den gruppen 😀
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 17:06😀 haha, ja jag tänkte just på din gamla slitna kropp Kjell 😉 eller bara rent allmänt att "alla"säger att man måste vila kroppen till en vis del.
Men jag är absolut ingen expert och kan tala om för människor hur dom ska sköta sin träning....(#)Men är
😀 haha, ja jag tänkte just på din gamla slitna kropp Kjell 😉 eller bara rent allmänt att "alla"säger att man måste vila kroppen till en vis del.
Men jag är absolut ingen expert och kan tala om för människor hur dom ska sköta sin träning....(#)
Men är
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 20:17Okidoki. Jag körde först en kilometer utanför biblioteket i Tierp å så två kilometrar i Öster i Gävle efter middagen för att sedan avsluta med en sex kilometersrunda i Postboda utanför Månkarbo. Solklara 8 km å nu hänger jag väl med er "steakare" om jag f
Okidoki. Jag körde först en kilometer utanför biblioteket i Tierp å så två kilometrar i Öster i Gävle efter middagen för att sedan avsluta med en sex kilometersrunda i Postboda utanför Månkarbo. Solklara 8 km å nu hänger jag väl med er "steakare" om jag f
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 20:24Nu verkar vi kommit in på streak här på Vinterutmaningsgruppen, Off topic om nu inte Lars tänkt utöka till varje dag istället för varje månad? 😉 Men nu när vi är OT så:
Ombytt verkar man inte behöva vara enligt deras regler. viktiga är att man springer
Nu verkar vi kommit in på streak här på Vinterutmaningsgruppen, Off topic om nu inte Lars tänkt utöka till varje dag istället för varje månad? 😉 Men nu när vi är OT så:
Ombytt verkar man inte behöva vara enligt deras regler. viktiga är att man springer
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 20:30Shurre...Henrik D. Ska försöka ta mig fram i FB:s labyrint. Min begynnande Altzheimer är dock en klar belastning,,hehe.//Kjell.
Shurre...Henrik D. Ska försöka ta mig fram i FB:s labyrint. Min begynnande Altzheimer är dock en klar belastning,,hehe.//Kjell.
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 20:33Kul tävling, tänkte detta kunde hjälpa mig att komma igång med milen löpningarna som jag hoppas att blir måna och långa i år. Fast det var ett tag sen sis man var ute å sprang (#) ..
Kul tävling, tänkte detta kunde hjälpa mig att komma igång med milen löpningarna som jag hoppas att blir måna och långa i år. Fast det var ett tag sen sis man var ute å sprang (#) ..
Quote from Funbeat user on 24 January 2009, 23:51Snart är det dags igen. 🙂 Någon som redan har sprungit? Jag är peppad och tänkte slå Vinterutmaningsrekord.
Snart är det dags igen. 🙂 Någon som redan har sprungit? Jag är peppad och tänkte slå Vinterutmaningsrekord.
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 09:20Inte sprungit än som tur är. Glashalt ute senaste veckan. Hoppas det kirrar till sig snart då min bana inte ens fungerar att ta sig fram i seg gång på just nu 🙂
Inte sprungit än som tur är. Glashalt ute senaste veckan. Hoppas det kirrar till sig snart då min bana inte ens fungerar att ta sig fram i seg gång på just nu 🙂
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 13:57Förste man att gå i mål den här månaden blev jag. Och hurra, hurra, jag gjorde det! 😀 Nådde mitt mål alltså att klämma milen under 47:30 (47:23 blev det). Sprang första 5 km 4:45-tempo, sedan blev jag både trött och less och tänkte skita i alltihopa rent
Förste man att gå i mål den här månaden blev jag. Och hurra, hurra, jag gjorde det! 😀 Nådde mitt mål alltså att klämma milen under 47:30 (47:23 blev det). Sprang första 5 km 4:45-tempo, sedan blev jag både trött och less och tänkte skita i alltihopa rent