Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 20:05Undrar om jag inte ska till å göra en riktigt FET tio kilometer i öknen bara för att visa vem som är vårens löpare!....hehehe..??!..Eller kanske inte. Sola,bada å så en massa FET mat...`?!½..//Kjell.
Undrar om jag inte ska till å göra en riktigt FET tio kilometer i öknen bara för att visa vem som är vårens löpare!....hehehe..??!..Eller kanske inte. Sola,bada å så en massa FET mat...`?!½..//Kjell.
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 22:1629 stycken som är anmälda, som inte har sprungit tidigare. Hur många kommer imål?
29 stycken som är anmälda, som inte har sprungit tidigare. Hur många kommer imål?
Quote from Lotta Lindström on 5 February 2009, 22:37Förhoppningsvis bara 5 för då har jag gissat rätt i tävlingen 😉
Förhoppningsvis bara 5 för då har jag gissat rätt i tävlingen 😉
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 22:41Jag har lyckats glömma vad tävlingen riktigt gick ut på, men jag vet att jag gissade på nio. Inte så stor chans att jag vinner då, kanske?
Jag har lyckats glömma vad tävlingen riktigt gick ut på, men jag vet att jag gissade på nio. Inte så stor chans att jag vinner då, kanske?
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 22:46Hopsan....var det nu på lördag som man skulle kuta milen lite fortare.?!
Oj då ...jag som tänkte kuta den lite långsammare.....kör nog så ändå och kommer sist...hehehehe...//Kjell.
Hopsan....var det nu på lördag som man skulle kuta milen lite fortare.?!
Oj då ...jag som tänkte kuta den lite långsammare.....kör nog så ändå och kommer sist...hehehehe...//Kjell.
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 22:49Den som kommer sist tror jag kommer vid 19-tiden på måndag 😉
Den som kommer sist tror jag kommer vid 19-tiden på måndag 😉
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 22:57Ehhhhhe....Sista man/kvinna borde väl komma i mål på söndag kl 19.00....om nu racet börjar på första lördagen i Feb.....har inte kollat i almaneckan men tror ändå att det ser så ut. Shit happens....jag kör milen på lördag i sprintertakt a la M60....så ska
Ehhhhhe....Sista man/kvinna borde väl komma i mål på söndag kl 19.00....om nu racet börjar på första lördagen i Feb.....har inte kollat i almaneckan men tror ändå att det ser så ut. Shit happens....jag kör milen på lördag i sprintertakt a la M60....så ska
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 23:33Man kan springa loppet i förväg eller på söndag/måndagen. Din tid måste vara registrerad senast på måndag kl 21.
Mer information finns i gruppen http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1442
Man kan springa loppet i förväg eller på söndag/måndagen. Din tid måste vara registrerad senast på måndag kl 21.
Mer information finns i gruppen http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1442
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 23:39Wow! Feb-utmaningen avklarad, och det på min bästa tid 48:59 (t+). Känns gött. Tyvärr har jag lyckats slarva bort kopplingen mot tävlingen och tävlingen verkar ha gått och gömt sig i de elektroniska katakomberna, så min tävlingsberättelse syns inte där. M
Wow! Feb-utmaningen avklarad, och det på min bästa tid 48:59 (t+). Känns gött. Tyvärr har jag lyckats slarva bort kopplingen mot tävlingen och tävlingen verkar ha gått och gömt sig i de elektroniska katakomberna, så min tävlingsberättelse syns inte där. M
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 19:3820 stycken imål!
Tänk på att din tid kommer INTE med automatiskt om har dold träning (även endast vänner) Är du tveksam kolla högst upp på. Saknas du skicka mig ett PM med tiden.
Tävlingsberättelser och resultat
Det finns XX tävlingsberättelser och resu
20 stycken imål!
Tänk på att din tid kommer INTE med automatiskt om har dold träning (även endast vänner) Är du tveksam kolla högst upp på. Saknas du skicka mig ett PM med tiden.
Tävlingsberättelser och resultat
Det finns XX tävlingsberättelser och resu