Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tänkte satsa på en fet tid idag eftersom jag hade tid å så...men snön! Å fet å fin å plusgrader därtill fick mig att närmast krypa fram utmed vår så älskade "Gamla efyran"..nehej jag vill nog ha asfalt under fossingarna när jag ska dra en mil-repa i valör

Klockan 21:00 dras snöret ikväll!
Din tid måste vara registrerad eller skickad i PM till mig innan 21. Ha en trevlig dag.

Vad trist Ingmari! 🙁

Annars kan jag bara hålla med om att EN till nog får masa sig över mållinjen idag.

Tack, Sylvia! Ja, det är trist, men det finns ju värre tragedier än en lindring förkylning så för en gångs skull kännerr jag mig inte så gnällig. Men nu vill jag blir frisk snart!

Blir tyvärr ingen vinterutmaning för mig i februari. Är fortfarande tjock i halsen och kraxar fram orden samtidigt som jag hostar konstant. Visst kan man kanske träna med förkylning, men det kan aldrig vara ok när det är så här!?

Ställer egentligen inge

Jag har bara en regel för mig själv. Känner jag mig påverkad, dvs hängig och trött med förhöjd vilopuls, avstår jag från att springa. Är jag pigg för övrigt och vilopulsen är normal hindrar inte en förkylning mig.

Men är man osäker, så är det alltid bäs

Jag kör på följande formel vid förkylning:

Ingen feber + inget tryck i bihålor + fria andningsvägar = ut och spring

Tjockt i halsen låter ju inget vidare för andningen, så ta en vilodag.

Håller med dej Micke. Snor i näsan försvinner ju när man springer.

Hade ursprungligen tänkt köra VU i tors, men ville inte riskera bakslag i vristen, så det fick bli idag, sista dagen. Körde i tröskelfart.

Förutom trötta & sega ben efter gårdagens lopp var det även lite stappligt första 2km innan jag börjar hitta lite f

Imponerande att inte kolla på klockan förrens efter 7 km 🙂

Jag brukar vänta ca 200m 😀