Quote from Guest on 11 September 2008, 21:59Vinterutmaningen Mars
En mil i ditt favoritspår! (t+)
Perfekt starttid! (H:)
Gott om plats! 😉
Du slipper att hämta nummerlapp! (H)Kan det bli bättre?
Den första lördagen i månaden tävlar man. Var och en springer där dom brukar, men att man skapar en
Vinterutmaningen Mars
En mil i ditt favoritspår! (t+)
Perfekt starttid! (H:)
Gott om plats! 😉
Du slipper att hämta nummerlapp! (H)
Kan det bli bättre?
Den första lördagen i månaden tävlar man. Var och en springer där dom brukar, men att man skapar en
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 22:09Deltävling 6
Startar i http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=289952
men alla är välkomna att hoppa på (L)
Deltävling 6
Startar i http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=289952
men alla är välkomna att hoppa på (L)
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 22:51Hoppas på isfritt och värme.
Hoppas på isfritt och värme.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 18:37Tja isfritt är det väl då och då i hjulspåren typ....men snö-helvetet då??!!??. Kuta i hjulspåren å så kommer det ett möte å så upp i snön igen...å så fortsätter det hela vägen upp till himmelriket...?! Börjar så smått att ha fått nog av denna så oerhört
Tja isfritt är det väl då och då i hjulspåren typ....men snö-helvetet då??!!??. Kuta i hjulspåren å så kommer det ett möte å så upp i snön igen...å så fortsätter det hela vägen upp till himmelriket...?! Börjar så smått att ha fått nog av denna så oerhört
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 19:46hej allihopa. Lite ny här..
Har precis kommit upp i 10 km löpning så jag ser det här som en liten sporre att fortsätta hålla igång, då jag just nu inte är så intresserad av att springa i "riktiga"lopp. Men vet vet det kanske blir så ändå framöver..
Utmani
hej allihopa. Lite ny här..
Har precis kommit upp i 10 km löpning så jag ser det här som en liten sporre att fortsätta hålla igång, då jag just nu inte är så intresserad av att springa i "riktiga"lopp. Men vet vet det kanske blir så ändå framöver..
Utmani
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 20:21Coolt Erika N...Du har nog börjat en resa som till himmelen bär (Himmlaspelet är kanon tycker jag). De e myche det här med dom djävla taskiga vägarna...snö å modd å is å hela helvetet....det var nästan bäst i Råsta Runt ändå ...å där var det djävligt halt
Coolt Erika N...Du har nog börjat en resa som till himmelen bär (Himmlaspelet är kanon tycker jag). De e myche det här med dom djävla taskiga vägarna...snö å modd å is å hela helvetet....det var nästan bäst i Råsta Runt ändå ...å där var det djävligt halt
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 21:08Välkommen och lycka till!
Välkommen och lycka till!
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 22:25En nykommling till. Tar alla involverade deltagare det väldigt seriöst på denna utmaning eller? Kul ska det bli att ha något att se fram emot iaf. Johnny 😀
En nykommling till. Tar alla involverade deltagare det väldigt seriöst på denna utmaning eller? Kul ska det bli att ha något att se fram emot iaf. Johnny 😀
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 22:37Att få bästa tiden? En dåre lunkar ändå snabbare, medan andra får blodsmak i munnen.
Att vinna boken? Vissa tar det med en axelryckning och andra analyserar mm.
Att man själv kommer runt? Här är det största chocken. Några har till lagt upp träningen för a
Att få bästa tiden? En dåre lunkar ändå snabbare, medan andra får blodsmak i munnen.
Att vinna boken? Vissa tar det med en axelryckning och andra analyserar mm.
Att man själv kommer runt? Här är det största chocken. Några har till lagt upp träningen för a
Quote from Håkan Öhling on 17 February 2009, 22:45Jag utnyttjar grupptrycket till att komma ut och våga springa en mil så fort jag orkar. Annars joggar jag mest i samma tempo lite fegt...
Jag utnyttjar grupptrycket till att komma ut och våga springa en mil så fort jag orkar. Annars joggar jag mest i samma tempo lite fegt...