Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vinterutmaningen Mars

En mil i ditt favoritspår! (t+)
Perfekt starttid! (H:)
Gott om plats! 😉
Du slipper att hämta nummerlapp! (H)

Kan det bli bättre?

Den första lördagen i månaden tävlar man. Var och en springer där dom brukar, men att man skapar en

Deltävling 6

Startar i http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=289952
men alla är välkomna att hoppa på (L)

Hoppas på isfritt och värme.

Tja isfritt är det väl då och då i hjulspåren typ....men snö-helvetet då??!!??. Kuta i hjulspåren å så kommer det ett möte å så upp i snön igen...å så fortsätter det hela vägen upp till himmelriket...?! Börjar så smått att ha fått nog av denna så oerhört

hej allihopa. Lite ny här..
Har precis kommit upp i 10 km löpning så jag ser det här som en liten sporre att fortsätta hålla igång, då jag just nu inte är så intresserad av att springa i "riktiga"lopp. Men vet vet det kanske blir så ändå framöver..
Utmani

Coolt Erika N...Du har nog börjat en resa som till himmelen bär (Himmlaspelet är kanon tycker jag). De e myche det här med dom djävla taskiga vägarna...snö å modd å is å hela helvetet....det var nästan bäst i Råsta Runt ändå ...å där var det djävligt halt

Välkommen och lycka till!

En nykommling till. Tar alla involverade deltagare det väldigt seriöst på denna utmaning eller? Kul ska det bli att ha något att se fram emot iaf. Johnny 😀

Att få bästa tiden? En dåre lunkar ändå snabbare, medan andra får blodsmak i munnen.
Att vinna boken? Vissa tar det med en axelryckning och andra analyserar mm.
Att man själv kommer runt? Här är det största chocken. Några har till lagt upp träningen för a

Jag utnyttjar grupptrycket till att komma ut och våga springa en mil så fort jag orkar. Annars joggar jag mest i samma tempo lite fegt...