Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 09:33För mig har det varit ett kul avbrott (enda snabblöpningen i vinter) i grundträningstempot. Lite spännande att se om jag kan förbättra mig hela tiden. 😀
För mig har det varit ett kul avbrott (enda snabblöpningen i vinter) i grundträningstempot. Lite spännande att se om jag kan förbättra mig hela tiden. 😀
Quote from Funbeat user on 21 February 2009, 22:32måndag 9/3 kl 21?
måndag 9/3 kl 21?
Quote from Funbeat user on 21 February 2009, 22:40Kutade faktiskt idag i fina torra hjulspår här i Månkarbo-trakten....kändes djävligt skönt liksom. Men så kom då alla timmerbilarna å lastbilarna å polisbilarna å ambulanserna på en å samma gång....Men..?! Jag har en lösning...??!...I stället för snövalle
Kutade faktiskt idag i fina torra hjulspår här i Månkarbo-trakten....kändes djävligt skönt liksom. Men så kom då alla timmerbilarna å lastbilarna å polisbilarna å ambulanserna på en å samma gång....Men..?! Jag har en lösning...??!...I stället för snövalle
Quote from Funbeat user on 22 February 2009, 19:33"måndag 9/3 kl 21?"
Ja!
"måndag 9/3 kl 21?"
Ja!
Quote from Funbeat user on 22 February 2009, 21:39Kommer nog inte hinna vara med i den här utmaningen.. Drar till Mayrhofen i vveckan och kommer tillbaka den 10e. Så jag får nog säga "Pass"..
Visst kommer jga springa där uppe men det är ju inge kul att vara med om man inte får maxa..
Kommer nog inte hinna vara med i den här utmaningen.. Drar till Mayrhofen i vveckan och kommer tillbaka den 10e. Så jag får nog säga "Pass"..
Visst kommer jga springa där uppe men det är ju inge kul att vara med om man inte får maxa..
Quote from Funbeat user on 22 February 2009, 22:49Alla är vi olika. Skulle inte backa bara för att jag inte kan maxa eller inte passar övrig träning. Själv kommer jag inte heller maxa, även om det bara är en arm som är gipsad. Men runt skall jag på ett eller annat sätt. Om inte annat, så går jag
Alla är vi olika. Skulle inte backa bara för att jag inte kan maxa eller inte passar övrig träning. Själv kommer jag inte heller maxa, även om det bara är en arm som är gipsad. Men runt skall jag på ett eller annat sätt. Om inte annat, så går jag
Quote from Funbeat user on 23 February 2009, 08:20Henrik, Allt handlar ju om varför man springer.
Anledningen till att jag från början var med i utmaningen var just att bli sporrad till att maxa en mil i månaden och se om och hur man förbättrades. Som en träningstävling. För att jag behöver det. För mig
Henrik, Allt handlar ju om varför man springer.
Anledningen till att jag från början var med i utmaningen var just att bli sporrad till att maxa en mil i månaden och se om och hur man förbättrades. Som en träningstävling. För att jag behöver det. För mig
Quote from Funbeat user on 23 February 2009, 09:01Jag känner likadant som Linda, därför passar jag också. Jag springer en mil många gånger under "tävlingsperioden", men i min träning just nu ligger aningen intervaller, backträning, kortare softpass eller bra mycket längre än milen så det passar väldigt i
Jag känner likadant som Linda, därför passar jag också. Jag springer en mil många gånger under "tävlingsperioden", men i min träning just nu ligger aningen intervaller, backträning, kortare softpass eller bra mycket längre än milen så det passar väldigt i
Quote from Funbeat user on 23 February 2009, 18:22Ni behöver inte försvara era beslut. men jag får väl erkänna att jag var medvetet litelite provocerande. Ungefär på nivån "Skall ni gå hem redan" på en sen fest när det är som roligast. Det är ju faktiskt då man skall gå hem. 🙂
Det hela är ju vari utma
Ni behöver inte försvara era beslut. men jag får väl erkänna att jag var medvetet litelite provocerande. Ungefär på nivån "Skall ni gå hem redan" på en sen fest när det är som roligast. Det är ju faktiskt då man skall gå hem. 🙂
Det hela är ju vari utma
Quote from Fredric Lagerström on 23 February 2009, 19:03Jag har full förståelse för att du inte kommer kunna maxa Henrik! Med gipsad arm och allt! Hoppas armen snart blir bra.
För ett årsedan hade jag gipsad arm efter en operation. Fru doktor förbjöd mej att springa! Fy vad jobbigt allt blev med en arm i gip
Jag har full förståelse för att du inte kommer kunna maxa Henrik! Med gipsad arm och allt! Hoppas armen snart blir bra.
För ett årsedan hade jag gipsad arm efter en operation. Fru doktor förbjöd mej att springa! Fy vad jobbigt allt blev med en arm i gip