Quote from Lotta Lindström on 23 February 2009, 19:43>Men jag gick promenader med min arm.
Det låter som om du var ute och gick med den i koppel 😉
>Men jag gick promenader med min arm.
Det låter som om du var ute och gick med den i koppel 😉
Quote from Funbeat user on 23 February 2009, 19:57Henrik: Det är väl ett tecken på att ålderdomen nalkas - att man tittar på klockan och säger "nej - det är dags att tänka på refrengen, det är en dag i morgon också". När det är som roligast på festen..... 😀
Henrik: Det är väl ett tecken på att ålderdomen nalkas - att man tittar på klockan och säger "nej - det är dags att tänka på refrengen, det är en dag i morgon också". När det är som roligast på festen..... 😀
Quote from Håkan Öhling on 24 February 2009, 00:06Håller med Fia-Lotta: stanna du kvar på festen o parta istället 😉
Håller med Fia-Lotta: stanna du kvar på festen o parta istället 😉
Quote from Fredric Lagerström on 24 February 2009, 12:19Japp Sara. Den korta perioden var det så. Min värld snurrade helt kring min
opererade hand. Fast jag hade den inte i koppel på min promenad utan jag bar den tryckt mot bröstet under jackan där den hade det varmt och skönt.
Japp Sara. Den korta perioden var det så. Min värld snurrade helt kring min
opererade hand. Fast jag hade den inte i koppel på min promenad utan jag bar den tryckt mot bröstet under jackan där den hade det varmt och skönt.
Quote from Funbeat user on 24 February 2009, 12:25På ett helt annat tema: Det är väl fusk att köra inomhus?
På ett helt annat tema: Det är väl fusk att köra inomhus?
Quote from Funbeat user on 24 February 2009, 13:17Kallle: Vilken tur att jag haft vett att kliva av då, för i så fall har jag fuskat hela tiden. Jag har kört alla mina vinterutmaningar på löpband.
(blir lite trött om jag ska vara ärlig.....)
Tack å hej leverpastej!
Kallle: Vilken tur att jag haft vett att kliva av då, för i så fall har jag fuskat hela tiden. Jag har kört alla mina vinterutmaningar på löpband.
(blir lite trött om jag ska vara ärlig.....)
Tack å hej leverpastej!
Quote from Funbeat user on 24 February 2009, 13:32Varför skulle inomhus vara fusk?
Snarare en stor eloge till de som orkar harva en hel mil på ett löpband (#)
Själv springer jag hellre ute!
Varför skulle inomhus vara fusk?
Snarare en stor eloge till de som orkar harva en hel mil på ett löpband (#)
Själv springer jag hellre ute!
Quote from Funbeat user on 24 February 2009, 13:44Jodå.! Det stämmer miljödopingen börjar att bli allt mera utbredd. Men jag läste faktiskt i bladet att till sommaren så kommer det både EM och VM i löpband och även att dom nu inofficiella världsrekorden kommer att bli officiella. Man jobbar som mest på e
Jodå.! Det stämmer miljödopingen börjar att bli allt mera utbredd. Men jag läste faktiskt i bladet att till sommaren så kommer det både EM och VM i löpband och även att dom nu inofficiella världsrekorden kommer att bli officiella. Man jobbar som mest på e
Quote from Funbeat user on 24 February 2009, 17:05Jo, springa inomhus är fusk. Jag gjorde det själv i januari. Det var glansis ute så jag vände efter 200 meter eftersom min överlevnadsinstinkt löste ut. Jag var dock noga med att ange här att jag "fuskade i vinterutmaningen".
Jo, springa inomhus är fusk. Jag gjorde det själv i januari. Det var glansis ute så jag vände efter 200 meter eftersom min överlevnadsinstinkt löste ut. Jag var dock noga med att ange här att jag "fuskade i vinterutmaningen".
Quote from Funbeat user on 24 February 2009, 19:32att springa inne är INTE fusk- varför då?
törs jag tippa att du som frågar inte bor så värst långt norrut?
att springa inne är INTE fusk- varför då?
törs jag tippa att du som frågar inte bor så värst långt norrut?