Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Undrar vad mina grannar tycker om min utrustning då jag utmanande kutat ute i snö och kyla 2 - 4 gånger dagligen? Å då menar jag naturligtvis utrustningen innanför pannbenet
typ..men dom vinkar i alla fall glatt.:D//Kjell.

Nä, det handlar inte om att utmana vintern, det handlar om att utmana sig själv att orka byta om (shorts/t-shirt för inomhusbrukare eller pälsa på sig för de som springer ute) och faktiskt springa/jogga/gå 1mil, under de annars så löpsnåla månaderna för m

En härlig vinterdag med först Vasaloppet och sedan femmilen i VM. Bra inspiration för att putta igång kroppen för Vinterutmaningen. I dag passade mycket bättre än kommande lördag och det är ju faktiskt mars 😀

En mil i fortsatt "Rehabtempo" strax över t

Härligt, Harald! 🙂

Tack Ingmari.
När är det dags för dig att njuta av vårt fina vinterföre 😀

Ja, visst är det härligt väder? Jag ska begå Marsutmaningen under veckan eller möjligen i helgen. Och den här gången ska jag inte bli förkyld. (H)

Bra jobbat Harald 🙂

Idag var jag ute med hundarna och gick en del av den vägen (1700 m bortåt och sen hem igen) jag går på mina VU (då går jag 5 km bortåt och sen hem igen),,,,,hade mina broddar på mig, men det var bara ca 1200 meter (de första och sis

Gott Harald! (t+)

Tack för uppmuntran - ni är himla goa :D:D:D:D:D

Tyvärr är du inte med Harald i tabellen 🙁

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=406322