Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 10:58Nu har jag kommit i mål i Vinterutmaningen Mars. Har sprungit alla de andra Vinterutmaningarna på löpband men den här gången ställde lite dålig planering till det så att jag fick springa utomhus i stället, så tiden är inte riktigt jämförbar med mina senas
Nu har jag kommit i mål i Vinterutmaningen Mars. Har sprungit alla de andra Vinterutmaningarna på löpband men den här gången ställde lite dålig planering till det så att jag fick springa utomhus i stället, så tiden är inte riktigt jämförbar med mina senas
Quote from Fredric Lagerström on 4 March 2009, 11:09Har ingen lösning.
Men grattis till VU pers!!!!
(V)
Har ingen lösning.
Men grattis till VU pers!!!!
(V)
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 12:32Jag hade samma problem i februariutmaningen. Jag fick ordning på det, även om jag inte riktigt vet orsaken. För att göra samma som jag, prova:
1 - Plocka bort ditt gamla pass. Vet ej om det är nödvändigt, men så gjorde jag.
2- Gå till toppen av denna trå
Jag hade samma problem i februariutmaningen. Jag fick ordning på det, även om jag inte riktigt vet orsaken. För att göra samma som jag, prova:
1 - Plocka bort ditt gamla pass. Vet ej om det är nödvändigt, men så gjorde jag.
2- Gå till toppen av denna trå
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 21:58Grattis Solveig - bra jobbat (t+)
Grattis Solveig - bra jobbat (t+)
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 22:50Jag gjorde som du sade, Henrik, och nu funkar det!! (H:)
Stort tack för tipset! 😀
Jag gjorde som du sade, Henrik, och nu funkar det!! (H:)
Stort tack för tipset! 😀
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 16:04Får jag hoppa på denna tävlingen så här två dagar innan?
Får jag hoppa på denna tävlingen så här två dagar innan?
Quote from Fredric Lagerström on 5 March 2009, 16:06Ja!
Välkommen!
Ja!
Välkommen!
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 16:14TACK TACK (t+)
TACK TACK (t+)
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 18:32Självklart är du välkommen. Mer info finns i gruppen på http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1442
Självklart är du välkommen. Mer info finns i gruppen på http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1442
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 19:22Sämsta tänkabara uppladdningen: Sportlovsvecka i fjällen med mycket afterski (= öl, vin & gourmetmiddagar).
Startade alltså vinterutmaningen med 4 kg barlast. Knappast läge för en sänkning av mitt VU-bästa. Mycket riktigt trillade klockan över 50-trecket
Sämsta tänkabara uppladdningen: Sportlovsvecka i fjällen med mycket afterski (= öl, vin & gourmetmiddagar).
Startade alltså vinterutmaningen med 4 kg barlast. Knappast läge för en sänkning av mitt VU-bästa. Mycket riktigt trillade klockan över 50-trecket