Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

så där då var det avklarat:-) Kunde inte springa min vanliga runda men det gick ju bra ändå men tanke på att jag hade som målsättning att komma under 60 min. Klarade det på 55 min, så jag e nöjd.
Hoppas jag gjort allt rätt och att min tid och runda komm

Då har man kommit i mål i marsutmaningen. Men efter att ha haft lite ont i ena foten under veckan så beslutade jag att det fick bli stavgång den här gången. Och tur var det för nästan halva rundan var bara blankis så stavarna kom väl till pass.

Jippieee!!!
Har avklarat vinterutmaningen mars i snömodd och lervälling. Det enda positiva med spåret idag var att isen var helt borta.

I alla fall slog jag mitt pb med knappt 3 minuter. Trodde jag aldrig(H:)

Helt otroligt. Hade tänkt sätta DNS på mig idag för jag kände mig så sliten efter gårdagens fotboll-dragkamp-spökboll samt för lite sömn. Tog mig dock ut ändå för att jogga lite lugnt. Höll på att vända igen för att det var så halt första km så döm av min

Stort grattis Ann-Charlotte. PB med 3min är inte illa!

Inte snällt att spurta förbi Joakim på dom sista 500. Med tanke på att han är ny i tävlingen.

Grattis till PB

Grattis till bra tider, både Ann-Charlotte och Petra! (t+)

Stor risk att det blir DNS här. Har hosta och jätteont i luftrören. Skulle kanske kunna gå en mil, men jag vet inte om det är så smart. Blä. 🙁

Lyssna på kroppen, är bra ibland!

Dags för långpass idag men vad gör man inte för VU, har messat över min mellantid från första 10 km till Lars så jag hoppas dyka upp i tabellen över deltagare iaf.
Absolut inget PB när man ska hålla 6 km till så idag klockade jag in på 54:08

Grattis ni a

Nu tycker jag att det är dags att byta namn på den här tävlingen så att man kan slippa vintern någon gång (#)