Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vinterutmaningen Oktober

Du behöver inte ens delta denna dag! (#)
En mil i ditt favoritspår! (t+)
Perfekt starttid! (H:)
Gott om plats! 😉
Du slipper att hämta nummerlapp! (H)

Kan det bli bättre?

Den första lördagen i månaden tävlar man. Var och en spr

Deltävling 1

Alla synpunkter är välkomna.

Exmple på resultatlista (från Tjejmilen 08)

33 00:59:17 Jansson, Sara
34 00:59:19 Forslund, Helena
35 00:59:30 Plahn, Gudrun
36 00:59:50 Hari, Mata
37 00:59:56 Ling, Lingling
38 01:00:13 Halldén, Therese
39 01:00:43 Smeds, Cicci
40 01:01:00 i farten, Cis

Rapporterar man då här bara? Och så sammanställer du eller? Och om man springer första lördagen, ska man sedan springa med jämna mellanrum och då tävla mot några som springer ungefär lika fort?

Du lägger till "tävlingen" som vanligt och sedan fyller du i din träning. Då kommer du med i "tävlingsberättelser och resultat". Där hämtar jag namn och tid och skapar en lista som jag lägger in enligt ovan. Så du behöver bara göra som vanligt efter en tä

Men det finns ju bara 1 tävlingsdatum. Hur kan jag då springa hur ofta jag vill? Kommer du lägga upp nya datum för varje månad? Nej jag är ledsen, men jag fattar inte 🙁

Tilläggas ska kanske att JAG kommer inte springa nån mil,,,jag är ingen löpare. Men jag är nyfiken på upplägget och funderar på om man kanske kan göra nåt liknande för oss promenerare 🙂

Kul idé.
Kan nog följa med i Skatås eftersom jag oxå bor i GBG. Om man är några så blir det ju lite mer tävling och få lite bättre resultat genom att peppa varandra lite.

Verkar jätteskoj! Kan vara lagom testa sin miltid en gång i månaden och se om man förbättras, vilket jag hoppas 🙂 Åh nu finns så mkt motiverande lopp/tävligar att jag är supermotiverad till att ut och springa. Härligt!

Som det är nu så jobbar jag varannan helg och naturligtvis den 4 okt :@ och sen jobbar jag så klart 1 lördagen i november :@ också, men första lördagen i december är jag fri! 🙂

Jag antar att det enkelt är löst med att jag springer på fredagen i stället