Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 10:50skoj skoj, jag hakar på helt klart.
kul morot att testa miltiden en gång per månad under vintern.
skoj skoj, jag hakar på helt klart.
kul morot att testa miltiden en gång per månad under vintern.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 10:56Jag hakar också på. Verkar kul. Kan man inte tänka sig "första helgen" i varje månad? För ökad flexibilitet?
Jag hakar också på. Verkar kul. Kan man inte tänka sig "första helgen" i varje månad? För ökad flexibilitet?
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 11:19Instämmer med Ingmari. Första helgen i varje månad vore bättre. Det är inte alltid lördagen passar men jag försöker alltid få till åtminstone ett pass under helgen.
I och för sig kan man ju springa på söndagen och sen registrera tiden i efterhand på lörd
Instämmer med Ingmari. Första helgen i varje månad vore bättre. Det är inte alltid lördagen passar men jag försöker alltid få till åtminstone ett pass under helgen.
I och för sig kan man ju springa på söndagen och sen registrera tiden i efterhand på lörd
Quote from Olof Robertson on 9 September 2008, 11:21Det kanske är bättre om många kan, men blir det inte svårt lägga in en tävling då lördag ELLER söndag eller funkar det rent praktiskt?
Det kanske är bättre om många kan, men blir det inte svårt lägga in en tävling då lördag ELLER söndag eller funkar det rent praktiskt?
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 11:25det är väl lika bra låta det vara lördagar nu som sagt eftersom det nog är svårt praktiskt att välja dag i kalendern. sen om nån vill springa på fredagen eller söndagen så kan de ju göra det men lägga in det i kalendern som om det vore sprunget på lördag
det är väl lika bra låta det vara lördagar nu som sagt eftersom det nog är svårt praktiskt att välja dag i kalendern. sen om nån vill springa på fredagen eller söndagen så kan de ju göra det men lägga in det i kalendern som om det vore sprunget på lördag
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 11:25hoppla blev visst dubbel!
hoppla blev visst dubbel!
Quote from Olof Robertson on 9 September 2008, 11:29Åh vad jag älskar funbeat (L) Efter en svacka är jag nu åter jättesugen på träning! (H:)
Åh vad jag älskar funbeat (L) Efter en svacka är jag nu åter jättesugen på träning! (H:)
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 12:08"Kan man inte tänka sig "första helgen" i varje månad?"
Någon som vet om Funbeat klar att man har ett annat datum än tävlingen?
Själv tror jag att det går.
Välj lägg till tävlingen till min kalender.
Ändra datumet till ett som passar.
Jag kommer att ska
"Kan man inte tänka sig "första helgen" i varje månad?"
Någon som vet om Funbeat klar att man har ett annat datum än tävlingen?
Själv tror jag att det går.
Välj lägg till tävlingen till min kalender.
Ändra datumet till ett som passar.
Jag kommer att ska
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 18:22Dunderkul ide. Jag som började känna som att trappa ner lite på löpningen för att träna annat, men med detta så måste man ju bara hålla uppe löpträningen ... också (t+)
Så det finns chans att jag också ger mig på Skatåsmilen, om jag inte är för lat och m
Dunderkul ide. Jag som började känna som att trappa ner lite på löpningen för att träna annat, men med detta så måste man ju bara hålla uppe löpträningen ... också (t+)
Så det finns chans att jag också ger mig på Skatåsmilen, om jag inte är för lat och m
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 09:16Härligt. Kan vara kul att ha som morot under höstträningen.
Tänker i oktober börja med grundträningen för nästa säsong vilket i princip innebär knappt några fartpass utan mer kmnötandes.
Men ett pass i månaden där man åtminstone försöker få till något so
Härligt. Kan vara kul att ha som morot under höstträningen.
Tänker i oktober börja med grundträningen för nästa säsong vilket i princip innebär knappt några fartpass utan mer kmnötandes.
Men ett pass i månaden där man åtminstone försöker få till något so