Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 13:13Häftigt med så många som hackar på (H:)
Har testat och kommit fram till att man måste inte ens springa denna dag. Det räcker att man registrerar tävlingen. Sedan kan man ändra datumet till en dag som passar. Kan det bli mer smidigare?
Häftigt med så många som hackar på (H:)
Har testat och kommit fram till att man måste inte ens springa denna dag. Det räcker att man registrerar tävlingen. Sedan kan man ändra datumet till en dag som passar. Kan det bli mer smidigare?
Quote from Bjarne Lewin on 10 September 2008, 13:25Kanon! Så är jag också med 🙂
Kanon! Så är jag också med 🙂
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 13:28Kul initiativ, Lars! (t+)
Kul initiativ, Lars! (t+)
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 21:42Kul, klart man hänger på.
Kul, klart man hänger på.
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 21:5342 st (L)
42 st (L)
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 00:28Kanon (t+)
Kanon (t+)
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 21:44Jag är också med. Har inget riktigt bra milspår i närheten, men jag drar väl upp en milrunda på Funbeatkartan och kör jag med!
Jag är också med. Har inget riktigt bra milspår i närheten, men jag drar väl upp en milrunda på Funbeatkartan och kör jag med!
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 21:59Så länge banan är samma varje deltävling och i närheten av milen så det perfekt. Sporren är att behålla nivån under vintern. Om man inte råkar förbättrar den!
Så länge banan är samma varje deltävling och i närheten av milen så det perfekt. Sporren är att behålla nivån under vintern. Om man inte råkar förbättrar den!
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 23:00Nu finns en grupp att tjöta i 🙂
http://www.funbeat.se/life/groups/overview.aspx?GroupID=1442
Nu finns en grupp att tjöta i 🙂
http://www.funbeat.se/life/groups/overview.aspx?GroupID=1442
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 12:19Tänkte hoppa på lite längre fram i vinter. Går fortfarande på rehab efter muskelbristningen i höften. Så jag anmäler mig när jag känner att jag kan i alla fall jogga runt en mil. Det går inte att flytta tävlingarna till den nya gruppen istället?
Det skull
Tänkte hoppa på lite längre fram i vinter. Går fortfarande på rehab efter muskelbristningen i höften. Så jag anmäler mig när jag känner att jag kan i alla fall jogga runt en mil. Det går inte att flytta tävlingarna till den nya gruppen istället?
Det skull