Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu är vi uppe i 60 deltagare (H:)

Lars: är det inte smart att hålla reda på hastigheten istället för tiden?
På det sättet kan du ju jämföra den som sprungit 9,9 med den som sprungit 10,1 utan att behöva räkna om och det gör det ju också enklare för den som måste/vill växla mellan två rund

Jag vill också vara med!! Jag tror dock att jag lägger passet på en måndag/tisdag för det passar mig bättre..men det spelar äl ingen roll?..får man springa på löpband är min nästa fråga..eller är det det som är hela poängen i utmaningen-att man ska spring

Spring valfri dag, dock senast Söndagen 5:e. Annars blir tabellen aldrig klar.
Det är några som kommer att springa på Löpband. Välj det som passar dig, helst skall det vara samma varje månad. Så man kan få fram om man behåller formen över vintern.

Aha så om helgen inte funkar nåt bra för mig (vi ska ha 40-årskalas och kommer ha besök fredag-söndag) så är det bättre att jag gör det i veckan innan alltså?

Självklart, det är en flexibel tävling.
Själv skall jag springa Finalloppet som krockar med Vinterutmaningen November. Så jag kommer att springa helgen förre.

Kanon, då vet jag. Ska planera in en dag innan helgen då 🙂

Jag tycker det vore kanonkul om dom som inte springer på söndagen talar om i förväg att "den och den dagen kommer jag tävla". Då sitter vi andra och väntar med spänning på resultatet + att man inte bara kan vara tyst och testa och testa några gånger den v

Tycker du tänker rätt. 🙂
Om inte annat så för att Lars ska kunna fiska upp resultatet ur löpbruset här.

Jag ska försöka att inte maxa även om det kommer att bli svårt. 😀

Har ju gjort en så bra plan med lugna långpass, med en maxpuls på 150, under vintern där jag prioriterar att stärka framförallt leder, senor osv... inför Göteborgsvarvet. Men en 10km-rus